MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.981
Mja, hier interesseert mijn spelling mij gewoon niet veel en autocorrect veranderd toch steeds vanalles. Als ik mails op het werk moet sturen let ik natuurlijk wel op mijn spelling, als ik op het werk mails krijg met ernstige fouten vind ik het onprofessioneel overkomen.
Snap ik. Het is ook meer dat als het een automatisme is, het vanzelf goed gaat zonder bij na te denken. Als je al kind van 10 (of op welke leeftijd die basisregels dan ook aan bod komen op school) het goed aangeleerd krijgt en het een automatisme is en blijft, is dit alleen maar gemakkelijk. Het lijkt dat het mij alleen maar meer moeite kost om het ene moment er aandachtig op te moeten letten en het andere moment niet. In het geval dat je op je telefoon DBB't, snap ik je volkomen. Dan is die auto-correct af en toe erg irritant en incorrect; met m'n dikke vingers tik ik dan ook constant verkeerde letters in. Tot slot: af en toe vind ik het storend, maar soms is het ook gewoon een beetje stoken om mensen te verbeteren. :P Overigens ben ik enkele weken geleden gestopt met mensen verbeteren (aangezien het irritant wordt gevonden), dus maak je om mij maar niet meer druk. :thumbs:

• #129.983
De Kia dealers hanteren allemaal dezelfde prijs. ze kopen de spiegel zelf in voor 300 euro of zo en verkopen deze dan aan het dubbel van de prijs.
Je had ook naar een universele automaterialen zaak kunnen gaan.
Snap ik. Het is ook meer dat als het een automatisme is, het vanzelf goed gaat zonder bij na te denken. Als je al kind van 10 (of op welke leeftijd die basisregels dan ook aan bod komen op school) het goed aangeleerd krijgt en het een automatisme is en blijft, is dit alleen maar gemakkelijk. Het lijkt dat het mij alleen maar meer moeite kost om het ene moment er aandachtig op te moeten letten en het andere moment niet. In het geval dat je op je telefoon DBB't, snap ik je volkomen. Dan is die auto-correct af en toe erg irritant en incorrect; met m'n dikke vingers tik ik dan ook constant verkeerde letters in. Tot slot: af en toe vind ik het storend, maar soms is het ook gewoon een beetje stoken om mensen te verbeteren. :P Overigens ben ik enkele weken geleden gestopt met mensen verbeteren (aangezien het irritant wordt gevonden), dus maak je om mij maar niet meer druk. :thumbs:
Ik hoop dat jij na de nakuur wel weer als de autocorrect van het forum terugkeert. Met kuur-Bert is hier echt de grammaticale anarchie uitgebroken.

Laatst bewerkt:
  • #129.984
Ik zie het al, de beta Bert maakt langzaam zijn terugkeer.
Test zal nog niet uit mijn lichaam zijn. Vraag @pat82 maar hoe het met mijn libido zat afgelopen weekend. :roflol:
Zolang ik m'n massa en krachtstats en drive in de gym een beetje weet te behouden is het goed. :)

• #129.987
Is het alweer vrijdag vandaag?

Oké, dat klinkt zeer goed. Zo te horen doet ie zeker niet onder voor de sporthorloges die ik ken. Een borstband is wellicht niet ideaal, maar detecteert vanuit mijn ervaring je hartslag beter dan een sporthorloge met hartslagmeter in het horloge zelf (pols). Althans, de TomTom Runner 2 die ik had vond ik echt waardeloos voor het meten van je hartslag, maar ik loop al 3 jaar niet meer hard en wellicht zijn de horloges van vandaag de dag verbeterd op dit gebied.

Apple watch is inmiddels meer een sporthorloge. En natuurlijk allemaal gelikt en goed enzo, zoals apple betaamt inclusief sektarische fans. Dat ding kan veel meer dan ik ooit zal gebruiken. Het blijft toch een duur speeltje. Alhoewel ik hem dus wel echt gebruik voor het monitoren van calorieen, icm MFP en het tracken van workouts. Werkt aardig goed om snel en makkelijk zowel cals en macro's in (MFP) en cals uit (watch) te weten. Eerlijk is eerlijk, ik vond hem elke euro aanschaf waard.

Net zoals alle methodes die amateurs gebruiken; indicatief. Als je het echt wilt weten moet je een inspanningstest doen, compleet met lactaatdrempels en o2 metingen. En dan nog vernadert je lichaam daarna weer.

En die hele apple; ik moet een iphone van mijn werk ivm de veiligheid mag ik geen android.

• #129.988
Bewijs dat ik train/aanwezig ben. :)

50kg ohp :). 1x
Deadlift tot 140 :)

20190806_080018.jpg
Ik zie geen bewijs, je staat niet eens op de foto?
Thanks! Geen taart voor mij overigens, mag een kaars in de kwark ook? :P

Ben een tijdje geleden voor schoenen weesten kijken in de stad. Simpele nike air max. 4 winkels in de stad die die verkopen. Ik wou helemaal geen gekke kleuren. Bij alle 4 de winkels kreeg ik het advies om het maar online te kopen ipv bij hun in de winkel. Ben er met de rit erna toe bijna 3 uur bezig geweest en uiteindelijk heb ik ze toch maar online gekocht.
Ook meteen de laatste keer geweest dat ik een winkel verkies tot online shoppen.
Doorgaans is via internet goedkoper (zeker vanuit het buitenland), tenzij het sale in de winkel is. Ik betaal online meestal rond de € 70 - € 85 voor Air Max. In de winkel een enkele keer voor € 80 - € 90 weten te kopen.
Apple watch is inmiddels meer een sporthorloge. En natuurlijk allemaal gelikt en goed enzo, zoals apple betaamt inclusief sektarische fans. Dat ding kan veel meer dan ik ooit zal gebruiken. Het blijft toch een duur speeltje. Alhoewel ik hem dus wel echt gebruik voor het monitoren van calorieen, icm MFP en het tracken van workouts. Werkt aardig goed om snel en makkelijk zowel cals en macro's in (MFP) en cals uit (watch) te weten. Eerlijk is eerlijk, ik vond hem elke euro aanschaf waard.

Net zoals alle methodes die amateurs gebruiken; indicatief. Als je het echt wilt weten moet je een inspanningstest doen, compleet met lactaatdrempels en o2 metingen. En dan nog vernadert je lichaam daarna weer.

En die hele apple; ik moet een iphone van mijn werk ivm de veiligheid mag ik geen android.
Apple zal zeker goed zijn, maar je betaalt helaas ook deels voor het merk. Ik heb ook een iPhone van m'n werk uit en privé wel een android. Overigens gebruik ik m'n werktelefoon enkel voor werk, dus heb er geen apps op (behalve werkmail enzo).

Verder heb je helemaal gelijk (zoals ik ook al aangaf) omtrent een inspanningstest. Ik heb ooit eens een VO2-maxtest inclusief lactaatdrempels e.d. gedaan. Dan heb je echt een goeie indicatie. Helaas zijn die resultaten niet meer representatief voor mij huidige fysiek en conditie. Ik gebruikte het niet zozeer voor energieverbruik, maar meer om m'n hartslagzones te bepalen en omslagpunt, aerobe en anaerobe drempel (2 en 4 mmol) te kunnen gebruiken tijdens een (interval)training.

• #129.989
Gratis koekje gekregen van 3 mocros want ik was (insert arabisch woord) buff en moest koekje nemen want "is cheatdag vandaag bro, een koekje maakt niet uit".

• #129.995
En altijd? Kom op Bert. Jullie hebben elkaar nu 4x gezien?
Ik kan ook zeggen soms, maar dat zou dan soms ook niet impliceren en dus ook niet de lading dekken. Ik wist trouwens niet dat jij zo strikt was op taalgebruik :P, maar vooruit:
"... de keren dat ik tot op heden bij jou was...". Zo goed? :P

• #129.998
*Flauw grapje*
ik kan m'n post niet verwijderen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven