Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag besloten dat ik wil gaan werken naar de beginnerswedstrijd in mei (powerlifting). Voelt goed om een concreet doel te hebben.![]()

Mooi, hoor je steeds minder tegenwoordig lijkt het. Gefeliciteerd. Mijne waren in Juni 45 jaar alweer.
Sowieso, weging vandaag was ook positief
![]()
Mag geen naam hebben.
![]()
![]()
Mag geen naam hebben.
![]()
Gefeliciteerd aan je ouders. Dat is zeker en vast een mooie prestatie. Zet hen vandaag maar eens extra in de bloemetjes. En taart/gebak hoort er op zo’n dag natuurlijk ook bij!

Hij zegt niet dat 't massa is, kan evengoed een papje vet zijn :d
Dankjewel LienGefeliciteerd aan je ouders. Dat is zeker en vast een mooie prestatie. Zet hen vandaag maar eens extra in de bloemetjes. En taart/gebak hoort er op zo’n dag natuurlijk ook bij!![]()

Waar staat zijn lengte dan? Of vp?
Ga je nou lopen janken joh dikz*k. Hoe vaak stuur ik wel niet positieve karma jou kant op.

1,85
cant all fatty's get alongGa je nou lopen janken joh dikz*k. Hoe vaak stuur ik wel niet positieve karma jou kant op.
En dat is ook juist de grap dat ik dat zeg omdat ik zekf ook te zwaar ben.![]()
, ik ga ff een broodje kroket halen 
vet is ook massaHij zegt niet dat 't massa is, kan evengoed een papje vet zijn :d