Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Pff, ik heb koffie en een blik monster op en net wat yoghurt met muesli van Muscle Meat, en jullie hebben het al weer over een broodje kroket en een subwaytje en dat zal niet het eerste zijn wat jullie eten vandaag.
     
    Pff, ik heb koffie en een blik monster op en net wat yoghurt met muesli van Muscle Meat, en jullie hebben het al weer over een broodje kroket en een subwaytje en dat zal niet het eerste zijn wat jullie eten vandaag.

    :roflol: vanavond lekker 3K wegtikken bij MacDonalds :heart:
     
    Pff, ik heb koffie en een blik monster op en net wat yoghurt met muesli van Muscle Meat, en jullie hebben het al weer over een broodje kroket en een subwaytje en dat zal niet het eerste zijn wat jullie eten vandaag.
    Voor mij wel voor de training 2 bakkies zwarte koffie gehad. En je net klein stukkie taart.
     
    Pff, ik heb koffie en een blik monster op en net wat yoghurt met muesli van Muscle Meat, en jullie hebben het al weer over een broodje kroket en een subwaytje en dat zal niet het eerste zijn wat jullie eten vandaag.
    nee klopt onbijt was 3 eitjes , sunnyside up, spelt broodje eiersalade en de eeuwige bak danio . uur later alweer banaan :P en nu zin in broodje kroket met mosterd :p
     
    Jij? En HillR mag dan zeker een Happymeal?

    How about

    tenor.gif
     
    Dat dere afscheidscadeau van collega die weggaat..

    Dat dere vooroordelen :haha:

    upload_2019-8-16_11-54-32.png
     
    Broccolli ? wat is dat ?????????
     
    4 Chicken McNuggets, wat worteltjes, meloen en spa blauw moet toch wel kunnen?

    Ja die frites kunnen er bij mij nog wel bij idd :roflol:
     
    Je kan het tegenwoordig ook zonder frietjes maar met worteltjes kopen.

    Even onthouden voor als ik daar ooit eens keer kom met de kids. :D
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    4 Chicken McNuggets, wat worteltjes, meloen en spa blauw moet toch wel kunnen?

    Dan heb ik liever een maaltijd die wat meer vult.. van 4 chicken nuggets word ik niet gelukkig :roflol:

    Morgen een festival, als ik vanavond mcdonalds ga eten dan ben ik morgen +2kg zwaarder qua vocht.. nee bedankt :D
     
    Maar gaat Pun dan wel schransen in de Mac?
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Back
    Naar boven