- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eentjuh?1st Dutch man on the Natural Olympia
Is dat ook al een titel tegenwoordig?Hoeveel Dutch men deden er eigenlijk mee
![]()
Veel succes met jullie nieuw lid van de roedel!Volgend weekend onze tweede hond ophalen van het vliegveld. Straathondje uit Spanje die bij ons een tweede leven krijgt. Met drie katten en twee honden is het dan ook meteen tijd voor een groter bankstel![]()
op 1 voorwaardeMijn oude manager heeft gevraagd of ik terug wilde komen in het team, en ik heb ‘ja’ gezegd
Soms is een stapje achteruit ook een stapje vooruit.
(eisenpakket)
)Ohja absoluut, ik zorg wel goed voor mezelf! Al is het wel ego strelend dat je terug wordt gevraagd natuurlijk.
werksfeer en respect is gewoon allesOhja absoluut, ik zorg wel goed voor mezelf! Al is het wel ego strelend dat je terug wordt gevraagd natuurlijk.
OnzinBullshit, werken is nooit leuk. Je moet een werkplek uitzoeken die het meest betaald voor je kostbare tijd.
Ik ben niet vies van je getroll maar doe wel even je best.Bullshit, werken is nooit leuk. Je moet een werkplek uitzoeken die het meest betaald voor je kostbare tijd.