Bullshit, werken is nooit leuk. Je moet een werkplek uitzoeken die het meest betaald voor je kostbare tijd.
Eigenlijk zeg je eens iets zinnigs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bullshit, werken is nooit leuk. Je moet een werkplek uitzoeken die het meest betaald voor je kostbare tijd.
Ik ben niet vies van je getroll maar doe wel even je best.
Mijn oude manager heeft gevraagd of ik terug wilde komen in het team, en ik heb ‘ja’ gezegd
Soms is een stapje achteruit ook een stapje vooruit.
Dan doe je iets niet goed.
Eindelijk een foto van @Schwarzeneggertje .Hij is zo natty dat..
![]()
(Hij is trouwens 't neefje van een collega van me)
Ben je putjesschepper ofzo?
Ken hem niet. Lijkt op basis van zijn profiel dat hij iets doet waar hij plezier in heeft en niemand kwaad doet.Hij is zo natty dat..
![]()
mong**lHij is zo natty dat..
![]()
Dit kunnen jullie ook of misschien ook niet. Projecteer jouw onkunde niet op mijn werk.
Heeft blijkbaar niet heel veel geholpen want je klinkt nogsteeds als een beta die continue overal erkenning nodig heeft. Goed om te horen dat je lekker bezig bent en blij bent met jezelf, maar voor mij kom je, ondanks je prestaties, gewoon over als een 13 in een dozijn aandachtsh**r.In dit programma is uitgelicht wat ik onder andere eet, het spreekt voor zich dat dit veelzijdiger is dan het is gepresenteerd. Rijst werd afgewisseld met zoete aardappel, volkoren, pasta, kip,kalkoen werd gewisseld met rood vlees en vis, groentes vooral broccoli werden gewisseld met andere kruisbloemige groentes om mijn natuurlijk testosteron te verhogen, fruit werd ook continurerend gewisseld.
Dit bedoel ik dus. Je loopt naast je schoenen pik. Iemand die zichzelf een bodybuilding held noemt en zich naast de grootheden uit de sport probeert te plaatsen, omdat ie een paar keer met een leuk fysiek vanuit aandachtsgeile motieven op tv is geweest, is voor mij gewoon een onzeker narcistisch beta middelbaarschoolmeisje dat overal erkenning voor nodig heeft.Het zou fijn zijn als er eens met respect gereageerd kan worden, ik heb de laatste 7 jaar veel betekent voor de bodybuilding lifestyle net zoals vele andere nederlandse bodybuilding helden alleen heb ik bodybuilding op de gezondere dopingvrije manier laten zien en in de grote media gepresenteerd..