AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #131.364
Mijn oude manager heeft gevraagd of ik terug wilde komen in het team, en ik heb ‘ja’ gezegd :o
Soms is een stapje achteruit ook een stapje vooruit.

Als je je meer amuseerde/beter voelde in dat team, dan moet je dat gewoon doen.
Ik zou het niet als een stap achteruit zien, integendeel :thumb:.

• #131.368
Net 10 kilo maltodextrine besteld voor 22,64 incl. verzendkosten. Dat is nog geen 12 cent per 50g (intra-wo van 50g maltodextrine, 15g EAA en 2g taurine). :D

• Like
Waarderingen: 040B
  • #131.369
Hij is zo natty dat..
wDmiaJ6.png

(Hij is trouwens 't neefje van een collega van me :roflol:)
Eindelijk een foto van @Schwarzeneggertje .
Geen trol, zo denk ik er echt over.
Ben je putjesschepper ofzo?

• #131.372
  • #131.375

Ik ga even reageren op jullie allen. Ten 1ste ben ik 100 % natural geen enkel vorm van doping heeft mijn fysiek aangetast of beinvloed. Mijn fysiek dat ik op deze seminar presenteerde is verre van mijn maximale potentie, maar door flinke dalen ben ik na de natural olympia 2015 gestopt met bodybuilding wedstrijden en ben ik ook gestopt met het obsessief eten en trainen wat hierbij komt kijken.

Jullie kunnen allen een prima clean bodybuilding fysiek behalen maar velen hebben simpelweg de discipline en consistentie niet. Er zijn genoeg andere natural voorbeelden die een kleiner maar toch compleet fysiek tonen. Het is nou eenmaal zo dat doping bodybuilding besmet heeft en daarom word er zelfs bij echte natural bodybuilders bevooroordeeld over doping. Ik train nu momenteel 14 jaar en ben nooit volledig gestopt met trainen. Dit kunnen jullie ook of misschien ook niet. Projecteer jouw onkunde niet op mijn werk.

In dit programma is uitgelicht wat ik onder andere eet, het spreekt voor zich dat dit veelzijdiger is dan het is gepresenteerd. Rijst werd afgewisseld met zoete aardappel, volkoren, pasta, kip,kalkoen werd gewisseld met rood vlees en vis, groentes vooral broccoli werden gewisseld met andere kruisbloemige groentes om mijn natuurlijk testosteron te verhogen, fruit werd ook continurerend gewisseld. Het zou fijn zijn als er eens met respect gereageerd kan worden, ik heb de laatste 7 jaar veel betekent voor de bodybuilding lifestyle net zoals vele andere nederlandse bodybuilding helden alleen heb ik bodybuilding op de gezondere dopingvrije manier laten zien en in de grote media gepresenteerd..

• #131.379
In dit programma is uitgelicht wat ik onder andere eet, het spreekt voor zich dat dit veelzijdiger is dan het is gepresenteerd. Rijst werd afgewisseld met zoete aardappel, volkoren, pasta, kip,kalkoen werd gewisseld met rood vlees en vis, groentes vooral broccoli werden gewisseld met andere kruisbloemige groentes om mijn natuurlijk testosteron te verhogen, fruit werd ook continurerend gewisseld.
Heeft blijkbaar niet heel veel geholpen want je klinkt nogsteeds als een beta die continue overal erkenning nodig heeft. Goed om te horen dat je lekker bezig bent en blij bent met jezelf, maar voor mij kom je, ondanks je prestaties, gewoon over als een 13 in een dozijn aandachtsh**r.

Het zou fijn zijn als er eens met respect gereageerd kan worden, ik heb de laatste 7 jaar veel betekent voor de bodybuilding lifestyle net zoals vele andere nederlandse bodybuilding helden alleen heb ik bodybuilding op de gezondere dopingvrije manier laten zien en in de grote media gepresenteerd..
Dit bedoel ik dus. Je loopt naast je schoenen pik. Iemand die zichzelf een bodybuilding held noemt en zich naast de grootheden uit de sport probeert te plaatsen, omdat ie een paar keer met een leuk fysiek vanuit aandachtsgeile motieven op tv is geweest, is voor mij gewoon een onzeker narcistisch beta middelbaarschoolmeisje dat overal erkenning voor nodig heeft.

Waarom moeten wij respect voor je hebben? Omdat jij dat vindt? Wij moeten helemaal niets. Als je een beetje verstand had gehad, dan had je geweten dat dit wel het laatste forum op het internet is waar respect afgedwongen kan worden.
Begrijp me niet verkeerd, je hebt een goed fysiek, beter dan dat van mij ook, maar je wilt te graag en doet teveel uit de hoogte. Dat strijkt mensen tegen de haren.

Maarreh Leroy, desondanks, blijf door gaan met winnen. Het blijft ons immers ammuseren.

• #131.380
:goodpostinggreen::exactly:

Terug
Naar boven