SvP0501
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.075
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mooi esthetisch fysiek, zeker als naturelIk ga even reageren op jullie allen. Ten 1ste ben ik 100 % natural geen enkel vorm van doping heeft mijn fysiek aangetast of beinvloed. Mijn fysiek dat ik op deze seminar presenteerde is verre van mijn maximale potentie, maar door flinke dalen ben ik na de natural olympia 2015 gestopt met bodybuilding wedstrijden en ben ik ook gestopt met het obsessief eten en trainen wat hierbij komt kijken.
Jullie kunnen allen een prima clean bodybuilding fysiek behalen maar velen hebben simpelweg de discipline en consistentie niet. Er zijn genoeg andere natural voorbeelden die een kleiner maar toch compleet fysiek tonen. Het is nou eenmaal zo dat doping bodybuilding besmet heeft en daarom word er zelfs bij echte natural bodybuilders bevooroordeeld over doping. Ik train nu momenteel 14 jaar en ben nooit volledig gestopt met trainen. Dit kunnen jullie ook of misschien ook niet. Projecteer jouw onkunde niet op mijn werk.
In dit programma is uitgelicht wat ik onder andere eet, het spreekt voor zich dat dit veelzijdiger is dan het is gepresenteerd. Rijst werd afgewisseld met zoete aardappel, volkoren, pasta, kip,kalkoen werd gewisseld met rood vlees en vis, groentes vooral broccoli werden gewisseld met andere kruisbloemige groentes om mijn natuurlijk testosteron te verhogen, fruit werd ook continurerend gewisseld. Het zou fijn zijn als er eens met respect gereageerd kan worden, ik heb de laatste 7 jaar veel betekent voor de bodybuilding lifestyle net zoals vele andere nederlandse bodybuilding helden alleen heb ik bodybuilding op de gezondere dopingvrije manier laten zien en in de grote media gepresenteerd..
Ik wist niet dat je traint
Hahahaha hoe verzin je het? Jij moet de planken op man zo origineel kom je ze niet vaak tegen.

. Dit was zijn reactie onder het filmpje wat @Arminius had gepost en het was te mooi om niet te delen. Daarnaast ben ik het geheel met jullie eens en vind ik Leroy aardig narcistisch overkomen. 
Dat is omdat je sluitspier niet meer naar behoren werkt.Ik zou wel bagger schijten als die dwerg op mij afkwam.![]()
Dat is waar. Komt door mijn voorliefde voor BBC's.Dat is omdat je sluitspier niet meer naar behoren werkt.

#jesuisleroy