Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #131.381
Zie / weet nu pas dat @2Stronk Leroy is , had eerder zijn topic nav wat aandacht hier gelezen en zag dat zijn account ( eigen naam dacht ik ) gebanned is

@2Stronk vind het knap wat je gepresteerd hebt maar blijf wel met beide beentjes en hele borstspieren op de grond aub ..

• #131.383
Ik ga even reageren op jullie allen. Ten 1ste ben ik 100 % natural geen enkel vorm van doping heeft mijn fysiek aangetast of beinvloed. Mijn fysiek dat ik op deze seminar presenteerde is verre van mijn maximale potentie, maar door flinke dalen ben ik na de natural olympia 2015 gestopt met bodybuilding wedstrijden en ben ik ook gestopt met het obsessief eten en trainen wat hierbij komt kijken.

Jullie kunnen allen een prima clean bodybuilding fysiek behalen maar velen hebben simpelweg de discipline en consistentie niet. Er zijn genoeg andere natural voorbeelden die een kleiner maar toch compleet fysiek tonen. Het is nou eenmaal zo dat doping bodybuilding besmet heeft en daarom word er zelfs bij echte natural bodybuilders bevooroordeeld over doping. Ik train nu momenteel 14 jaar en ben nooit volledig gestopt met trainen. Dit kunnen jullie ook of misschien ook niet. Projecteer jouw onkunde niet op mijn werk.

In dit programma is uitgelicht wat ik onder andere eet, het spreekt voor zich dat dit veelzijdiger is dan het is gepresenteerd. Rijst werd afgewisseld met zoete aardappel, volkoren, pasta, kip,kalkoen werd gewisseld met rood vlees en vis, groentes vooral broccoli werden gewisseld met andere kruisbloemige groentes om mijn natuurlijk testosteron te verhogen, fruit werd ook continurerend gewisseld. Het zou fijn zijn als er eens met respect gereageerd kan worden, ik heb de laatste 7 jaar veel betekent voor de bodybuilding lifestyle net zoals vele andere nederlandse bodybuilding helden alleen heb ik bodybuilding op de gezondere dopingvrije manier laten zien en in de grote media gepresenteerd..
Heel mooi esthetisch fysiek, zeker als naturel

• #131.384
Komt mij goed uit :p

IMG-20190830-WA0002.jpeg
Ik wist niet dat je traint

• #131.386
@ThuggishRuggish die mij gelukkig niet met rust kan laten. Gister is hij weer de hele tijd bezig geweest via min karma en privé chat. Was al bijna bang dat er iets met hem was omdat het een dag stil was van zijn kant.

• #131.388
Hahaha sorry om jullie teleur te stellen, maar ik ben niet Leroy :roflol::roflol:. Dit was zijn reactie onder het filmpje wat @Arminius had gepost en het was te mooi om niet te delen. Daarnaast ben ik het geheel met jullie eens en vind ik Leroy aardig narcistisch overkomen.

Oh ja, @apfelstrudel IRL had je een paar stompen te pakken :boksen:
b54hnd-jpg-1.464854.jpg

• #131.390
Ik zou wel bagger schijten als die dwerg op mij afkwam. :help:

• #131.396
Wat een reacties allemaal in basis haantjes gedrag.
Laat Leroy Kakiay lekker zijn ding doen. En Leroy laat de andere ook lekker hun ding doen, ga niet de pastoor lopen uithangen.
Jij gelooft erin prima en iemand anders niet ook prima toch. Leef en laten leven.

Gewoon lekker trainen en doen wat je denkt te moeten doen. :thumbs:

• #131.398
Als mijn achternaam Kakiay zou zijn zou ik niet in de publiciteit willen komen laat staan op landelijke televisie

• #131.400
Weekendje min of meer van alles afgesloten.
Opnieuw begonnen met Breaking Bad.
Let the relaxings begin.

Terug
Naar boven