- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ist echt erg... ik heb een tijd gehad waar mn boekentas 14kg woog met bw van 58 ofzoMijn dochter gooit haar schooltas op de rug en klapt bijna achterover van het gewicht (eerste dag op het voortgezet onderwijs)![]()
En dat maakt jou dag goed!! Jij bent slecht!!Mijn dochter gooit haar schooltas op de rug en klapt bijna achterover van het gewicht (eerste dag op het voortgezet onderwijs)![]()

Ist echt erg... ik heb een tijd gehad waar mn boekentas 14kg woog met bw van 58 ofzo
Ik vrees dat als ze ooit gepest wordt dat ze het niet eens merkt (drie meiden in dit huis, kan mijn natuurlijke beschermingsmechanismen niet onderdrukken).Weet nog dat ze mij eruit pikten om dat eens te testen. Ik woog denk ik 40kg in het eerste middelbaar en mijn boekentas was iets van 11kg.Ist echt erg... ik heb een tijd gehad waar mn boekentas 14kg woog met bw van 58 ofzo
Wat een kippenhok bij jullie....elke week is het hommeles daar Ooooops...Ik vrees dat als ze ooit gepest wordt dat ze het niet eens merkt (drie meiden in dit huis, kan mijn natuurlijke beschermingsmechanismen niet onderdrukken).

Wat een kippenhok bij jullie....elke week is het hommeles daar Ooooops...![]()

Als tie maar koud staat.....toch??
Al die vreemde kerels in huis......en allemaal mee-eten!! Ok ik stop ermee

Al die vreemde kerels in huis......en allemaal mee-eten!! Ok ik stop ermee![]()

Al die vreemdekerelsTransgenders in huis......en allemaal mee-eten!! Ok ik stop ermee![]()
Ja een potje voor aan te snuiven met zelfgemaakte pillen ofzoiets
Aan ammoniak ga ik niet voor mijn plezier zomaar ruiken hoor, instant hoofdpijn die het eerste uur niet meer weggaat. Allylalcohol zou ik al helemaal niet aan ruiken :')
Gisteren eens geroken en had een beetje hetzelfde effect als zo'n spuitje voor in je neus als ie verstopt is, alleen beetje sterkerAan ammoniak ga ik niet voor mijn plezier zomaar ruiken hoor, instant hoofdpijn die het eerste uur niet meer weggaat. Allylalcohol zou ik al helemaal niet aan ruiken :')
Super erg eigenlijk.. Puur door de onwetendheid van de leerkrachten, want die gaan lekker met de auto of hebben uberhaupt niks nodig.Weet nog dat ze mij eruit pikten om dat eens te testen. Ik woog denk ik 40kg in het eerste middelbaar en mijn boekentas was iets van 11kg.
Was ook echt niet goed.
De laatste 2 jaren had je een locker. Maar zelfs dan nog mocht je daar enkel in leggen wat je die dag nodig had want als je ziek was moest je wel thuis nog kunnen iets doen. Maar daar veegde ik en anderen onze botten wel aan.Super erg eigenlijk.. Puur door de onwetendheid van de leerkrachten, want die gaan lekker met de auto of hebben uberhaupt niks nodig.
In het 6e middelbaar dan had ik ongeveer 2kg op mn rug ofzo
Nooit 'n kluisje gebruikt, ik vergeet daar toch vanalles in en degene die het gebruikten hadden ook niet altijd de beste resultaten (waarschijnlijk omdat ze thuis niks deden danDe laatste 2 jaren had je een locker. Maar zelfs dan nog mocht je daar enkel in leggen wat je die dag nodig had want als je ziek was moest je wel thuis nog kunnen iets doen. Maar daar veegde ik en anderen onze botten wel aan.
)