XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #131.441
:roflol:

• #131.442
Een kerel met zon blinde geleide stok ofzo die ff zit te trainen met PT, mad respect

• #131.445
  • #131.446
Ist echt erg... ik heb een tijd gehad waar mn boekentas 14kg woog met bw van 58 ofzo

14kg is ook wel bruut zeg om de hele dag mee te sjouwen, ook een lekker verhouding met 58 kg bw.

Die van haar is gelukkig lichter dan dat, maar ze heeft net een groeispurt gehad waardoor ze nu iets van 175 is, 12 jaar en modelletje Tante Sidonia. Was te grappig.

• #131.448
Ist echt erg... ik heb een tijd gehad waar mn boekentas 14kg woog met bw van 58 ofzo
Weet nog dat ze mij eruit pikten om dat eens te testen. Ik woog denk ik 40kg in het eerste middelbaar en mijn boekentas was iets van 11kg.
Was ook echt niet goed.

• #131.449
:D Ik vrees dat als ze ooit gepest wordt dat ze het niet eens merkt (drie meiden in dit huis, kan mijn natuurlijke beschermingsmechanismen niet onderdrukken).
Wat een kippenhok bij jullie....elke week is het hommeles daar Ooooops...:D
"Hey pap wat jij dr nou van"!!

• #131.455
  • #131.456
Aan ammoniak ga ik niet voor mijn plezier zomaar ruiken hoor, instant hoofdpijn die het eerste uur niet meer weggaat. Allylalcohol zou ik al helemaal niet aan ruiken :')
Gisteren eens geroken en had een beetje hetzelfde effect als zo'n spuitje voor in je neus als ie verstopt is, alleen beetje sterker

• #131.457
Weet nog dat ze mij eruit pikten om dat eens te testen. Ik woog denk ik 40kg in het eerste middelbaar en mijn boekentas was iets van 11kg.
Was ook echt niet goed.
Super erg eigenlijk.. Puur door de onwetendheid van de leerkrachten, want die gaan lekker met de auto of hebben uberhaupt niks nodig.
In het 6e middelbaar dan had ik ongeveer 2kg op mn rug ofzo

• #131.458
Super erg eigenlijk.. Puur door de onwetendheid van de leerkrachten, want die gaan lekker met de auto of hebben uberhaupt niks nodig.
In het 6e middelbaar dan had ik ongeveer 2kg op mn rug ofzo
De laatste 2 jaren had je een locker. Maar zelfs dan nog mocht je daar enkel in leggen wat je die dag nodig had want als je ziek was moest je wel thuis nog kunnen iets doen. Maar daar veegde ik en anderen onze botten wel aan.

• #131.459
Ik nam in de pauze vaak een boek uit een tas van een ander, of opende kluisjes van anderen. Scheelde mij sjouwen. Verkocht het dikwijls daarna, kon ik daarvan blowen. Win win win.

• #131.460
De laatste 2 jaren had je een locker. Maar zelfs dan nog mocht je daar enkel in leggen wat je die dag nodig had want als je ziek was moest je wel thuis nog kunnen iets doen. Maar daar veegde ik en anderen onze botten wel aan.
Nooit 'n kluisje gebruikt, ik vergeet daar toch vanalles in en degene die het gebruikten hadden ook niet altijd de beste resultaten (waarschijnlijk omdat ze thuis niks deden dan :p )

Terug
Naar boven