2green
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 553
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mijn achternaam Kakiay zou zijn zou ik niet in de publiciteit willen komen laat staan op landelijke televisie
Jammer van de schade Bos... maar komt ongetwijfeld nog goed!![]()
Eindelijk mn nieuwe koelkast-vriezer combinatie binnen, de gehele middag zitten wachten
Geleverd met een deuk en lakschade, dus maandag ff bellen
Groooooote kast (2 mtr. hoog) voor heeeel veeeel food!![]()

Waarschijnlijk is de schade ontstaan met inladen, zit aan de rechterkant dus zie je niks vanJammer van de schade Bos... maar komt ongetwijfeld nog goed!
Grote kast inderdaad. Binnenkort veel lekkers op tafel dus.![]()

Smakelijk!Waarschijnlijk is de schade ontstaan met inladen, zit aan de rechterkant dus zie je niks van
Wellicht krijg ik een korting dat zou mooi zijn maar verwacht het niet...so be it!
Omdat hij schuin is vervoert moet hij vanwege de vloeistof nog minsten 8 uur stilstaan
Ben benieuwd of mn bestelling van MM nog ok is
Er komt altijd wel wat lekkers op tafel, gelukkig had ik deze meal nog in de kast
High Protein meal ON-THE-GO - Pasta Bolognese (geen koeling nodig) (400gram)!
idd nog steeds met de nadruk op lekkersSmakelijk!
Ik had het misschien anders moeten verwoorden. "Binnenkort nog steeds veel lekkers op tafel dus."
Korting zou wel leuk zijn. Wie niet waagt, niet wint!

Ze wilt gewoon een cadeauBen op verjaardag en mijn nichtje is weer blij mij te zien. Tenminste iemand die blij met mij is. ,![]()

Het is niet haar verjaardag heur.
Toch wilt ze een cadeautje
Ik heb al een tekening gekregen
Nichten onder elkaar zijn altijd blij.Ben op verjaardag en mijn nichtje is weer blij mij te zien. Tenminste iemand die blij met mij is. ,![]()
Waar ben je op weekend?Tot nu toe een fijn weekend gehad.
Zelfs al is de bankrekening zo goed als leeg...