Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #131.461
Ik nam in de pauze vaak een boek uit een tas van een ander, of opende kluisjes van anderen. Scheelde mij sjouwen. Verkocht het dikwijls daarna, kon ik daarvan blowen. Win win win.
Iemand had mij eens een kloot afgetrokken en had daarom een boek uit zijn locker gepikt, heeft die gast heel het jaar onder zijn voeten gekregen dat die zijn boek kwijt was :roflol:

• #131.462
Iemand had mij eens een kloot afgetrokken en had daarom een boek uit zijn locker gepikt, heeft die gast heel het jaar onder zijn voeten gekregen dat die zijn boek kwijt was :roflol:
Klinkt bekend. Krabbelde ook weleens hier en daar wat in de cijferlijsten van anderen. Om te zien wat er dan zou gebeuren. Gumde ook een paar keer mijn eigen cijfers uit de agenda van de docent en vulde dan een ander cijfer in. Qua handvaardigheid kan ik mij weinig herinneringen, zocht altijd een niet al te mooi werkstuk maar toch wel een voldoende van een andere klas uit als ik wat moest inleveren. Verkocht ook de juiste antwoorden van tentamens van scheikunde dat het was geloof ik of biologie. Maanden lang scoorden wij bizar goed, wel met opzet foutjes maken natuurlijk. Ja was een goede leerschool. Schieten met een luchtbuks in de aula was iets te veel van het goede overigens.

• #131.463
  • #131.465
FB_IMG_1567433364677.jpg

Ik weet nog geen naam voor m'n wijn
"kut man"

• #131.470
Nieuw filmpje van Lexx Little, haal altijd motivatie uit z'n transformatie naar 220kg squat. Nu eentje van bench naar 150kg, toch wel iemand waar ik naar opkijk :p

• #131.471
Zo dat ging lekker vandaag! Ik word echt sterker! Na al dat cutten nu progressie. Erg leuk. Ik kan het voelen en ik denk het zelfs al te zien (maar dat kan wishful thinking zijn )

• #131.473
12 reps wide grip pullups op 97kg bodyweight

• #131.474
@Pleister Zojuist met de KNO arts gebeld, ik krijg eindelijk goedkeuring voor de Resmed Mirage Quatro CPAP te gaan gebruiken
Ik hoop hiermee echt beter te kunnen (door)slapen, zoals je al vermelde maakt het een wereld van verschil
Echt fijn om naar uit te kijken :)
(wanneer dit na ongeveer 3mndn niks opleverd stuurt ze me naar Kempenhage)

• #131.475
@Pleister Zojuist met de KNO arts gebeld, ik krijg eindelijk goedkeuring voor de Resmed Mirage Quatro CPAP te gaan gebruiken
Ik hoop hiermee echt beter te kunnen (door)slapen, zoals je al vermelde maakt het een wereld van verschil
Echt fijn om naar uit te kijken :)
(wanneer dit na ongeveer 3mndn niks opleverd stuurt ze me naar Kempenhage)
Goed om te horen!

Daar ga je zeker een stuk beter door slapen.

• #131.480
2 mannen in m'n fitness die een powerlift wedstrijd gaan doen in de -74 klasse.
De ene is opzich wel sterk, ik gok 170 SQ - 130 BP - 200 DL ofzo gebaseerd op wat ik zie in de fitness (kan wel verschillen hoor)
Maar de andere? Enkele maanden geleden was 150 z'n deadlift record?
Ik snap niet dat je dan meedoet, voor de ervaring ofzo? Maar goed, toch fijn dat er mede wannabe powerlifters zijn.

Terug
Naar boven