Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Verklaar?

Ik ben bijna altijd vroeg wakker.

Zit je ook aan de jeugdig elan?

En dat laatste gaat niks worden: ik probeer het contact zoveel mogelijk te vermijden. (ik kan die b*ch gewoon echt niet meer uitstaan)

Ze was ook dik toch?Laat maar dan.:p

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

en jij denkt dat de kans dat je ze krijgt op deze manier groeit?:)

:D Hoe oud is je ma dan?

Als ik je zeg dat die Renate van je op een zeekoe lijkt in vergelijking met mijn ex, weet je dan genoeg? ;)

Renate is ietwat breder in de heupjes ja, niet helemaal mijn voorkeur, maja wel een lieverd.
:scratch: Hoe kom ik erbij dat je ex dik is dan?:dunno:

Maarre...in dat geval, kan je niet even een briefje met m´n nummer neerleggen?

Edit:
smiley_chinrub.gif
Hoe weet jij trouwens dat ze Renate heet?

Laatst bewerkt:
Renate is ietwat breder in de heupjes ja, niet helemaal mijn voorkeur, maja wel een lieverd.

Dat ze iets breder in de heupen is zou me niks uitmaken, maar dan mogen de tietjes ook wel iets groter vind ik. :p

:scratch: Hoe kom ik erbij dat je ex dik is dan?:dunno:

Ik heb geen idee. Ze woog 45-50 (meestal dus meer richting de 45) KG @ 1.63m. Dus daar zat helemaal geen grammetje vet aan. (maar inherent hieraan heette ze ook Toos Tietloos :()

Maarre...in dat geval, kan je niet even een briefje met m´n nummer neerleggen?

Ze is in tegenstelling tot mij wel zeer trouw en heeft momenteel een vriend, dus of dat nut heeft? :p
(en wat is jouw nummer? :P)

Zwelling in me hand is weg. Ik kan eindelijk weer liften. :D

waars. een crib gevonden :D! vrienden goedkeuren, bellen/mailen
terug naar NL
bezichtigen
DINGEN KOPEN ( HEEL VEEL )
CHILLINGGGGG!!!

nou :D!

Barcelona is een ****ing mooie stad, ik ga later hier wonen :)

diepvries wokgroente zijn echt ideaal om genoeg groenvoer op te nemen in je VS. :D

1,3 % eraf en ik had vandaag 8 x 60 BD :D

De royale blik die de mooie dame voor mij in de supermarkt, mij onbewust op haar fraaie decolleté gunde, toen zij haar wagentje uitpakte.

w00t, mijn 1e 5km erop zitten (hardlopen) :woot:
Op naar de 20km! :D

Terug
Naar boven