MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

7 dagen en dan nog eens 2 maand vakantie?? Ik moet nog tot de 26e en een maand later kan ik alweer naar school gaan :(.

Welke baan/opleiding volg je? Tijd voor een career change. :D

Haha , zou mijn career niet pakken broeder :D. Ben in februari gestopt met hogeschool wegens niet genoeg geleerd/te weinig interesse , denken dat het makkelijk is , wat het middelbaar wel altijd was en dus ook slechte punten ( 2/9 , wel nog 4 vakken met een 9 :( ) en dan maar gestopt , kreeg dan de helft van mijn studiepunten terug.

En beginnen werken in de fabriek ( via mijn nonkel aan dat baantje geraakt). Het is imo echt geen leven, wel leuke collega's enzo, soms ook doppen ( chill) maar gewoon te saai, mijn brein kan het niet aan haha :D

Heb het iig lang volgehouden , nog 1 week en het is congé, 3 weken maar daarna keer ik niet meer terug. Met het geld ga ik een jaar een appartement huren met een maat om te studeren( yarly!) en dan 20 september weer naar school.

Alleen deze keer geen speeltijd meer :P , wil niet terug naar de fabriek xD.

Fabrieksleven is inderdaad niks.. Zit zelf in de staalbouw voor stage(inmiddels afgelopen) en nu vakantiewerk, en dat sjouwen met 500kg balken terwijl het 30 graden is met een dikke overal aan is inderdaad niet fijn :p.

Maarja, ook praktijk ervaringen zijn altijd mooi meegenomen in mijn opleiding (werktuigbouw :p).

Welke opleiding was je aan het volgens als ik vragen mag?

Tijdens mijn zoektocht naar een andere gym kwam ik een lekkere leuke dame tegen en het klikte goed en had de indruk ze me wel zag zitten:ds:
Dat maakte men dag wel goed.

Alleen toen de dame me de cardio ruimte liet zien vroeg ze of ik aan cardio deed , ik zei: alleen als ik in de cut zit:roflol:

Half uur later schoot het me pas te binnen waarom ze zo begon te lachen en me raar zat te bezien :D

Laatst bewerkt:
Tijdens mijn zoektocht naar een andere gym kwam ik een lekkere leuke dame tegen en het klikte goed en had de indruk ze me wel zag zitten:ds:

Alleen toen de dame me de cardio ruimte liet zien vroeg ze of ik aan cardio deed , ik zei: alleen als ik in de cut zit:roflol:

Half uur later schoot het me pas te binnen waarom ze zo begon te lachen en me raar zat bezien :D

:roflol:

hahaha :roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Half uur later schoot het me pas te binnen waarom ze zo begon te lachen en me raar zat te bezien :D
:haha:

Zwelling in me hand is weg. Ik kan eindelijk weer liften. :D

Hier nog zoiets kneuzigs.....In mijn hand gestoken met een mes met koken per ongeluk. Gisteren totaal niet kunnen bankdrukken daardoor en paar dagen daarvoor ging het in de sportschool weer open...dat was ook niet handig.

Haha , zou mijn career niet pakken broeder :D. Ben in februari gestopt met hogeschool wegens niet genoeg geleerd/te weinig interesse , denken dat het makkelijk is , wat het middelbaar wel altijd was en dus ook slechte punten ( 2/9 , wel nog 4 vakken met een 9 :( ) en dan maar gestopt , kreeg dan de helft van mijn studiepunten terug.

En beginnen werken in de fabriek ( via mijn nonkel aan dat baantje geraakt). Het is imo echt geen leven, wel leuke collega's enzo, soms ook doppen ( chill) maar gewoon te saai, mijn brein kan het niet aan haha :D

Heb het iig lang volgehouden , nog 1 week en het is congé, 3 weken maar daarna keer ik niet meer terug. Met het geld ga ik een jaar een appartement huren met een maat om te studeren( yarly!) en dan 20 september weer naar school.

Alleen deze keer geen speeltijd meer :P , wil niet terug naar de fabriek xD.
Ik was na 3 maand financie- en verzekeringswezen studeren ook gestopt :p
wegens te saai, niet genoeg leren, geen discipline voor school.
heb ondertussen een jaar op de markt gewerkt gewoon, blijkt dat ik toch liever nog naar school ga :D
17 september zit ik terug op de banken, maar dan wel hogeschool sport deze keer :)

Straks ff lekker de boel oppompen @ gym en daarna een stranddate:D

Niet gekocht.. maar gewonnen hoor ik net :D best aardig..

player-0911-011-teufel-impaq-40.jpg

Voor welke post heeft joranX een rode kaart gekregen :D ?

Niet gekocht.. maar gewonnen hoor ik net :D best aardig..

player-0911-011-teufel-impaq-40.jpg
waar? en hoe?

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Voor welke post heeft joranX een rode kaart gekregen :D ?
ooooh! dat mag niet!

8. Bespreek dit reglement niet op het forum, en plaats geen kritiek of vragen in het openbaar

Het is niet toegestaan om dit reglement openbaar te bespreken, meer bepaald het ter discussie stellen van beslissingen of sancties uitgevoerd door de leiding, door het openen van topics of plaatsen van posts. Men kan echter steeds een bepaalde beslissing van een moderator betwisten door een e-mail of privébericht te verzenden naar de forum administrator. Elke klacht zal ernstig behandeld worden.

een hifi site.. prijsvraag

ooooh! dat mag niet!

8. Bespreek dit reglement niet op het forum, en plaats geen kritiek of vragen in het openbaar

Het is niet toegestaan om dit reglement openbaar te bespreken, meer bepaald het ter discussie stellen van beslissingen of sancties uitgevoerd door de leiding, door het openen van topics of plaatsen van posts. Men kan echter steeds een bepaalde beslissing van een moderator betwisten door een e-mail of privébericht te verzenden naar de forum administrator. Elke klacht zal ernstig behandeld worden.

Ik vraag gewoon voor post, kneusje.

Oh god, ik wil hier echt zoveel neertypen, maar dat gaat me perm ban opleveren :(

Terug
Naar boven