Schat je jezelf echt in op 15%?Ik ben niet lean maar zoveel vetmassa heb ik niet hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schat je jezelf echt in op 15%?Ik ben niet lean maar zoveel vetmassa heb ik niet hoor.
Je weet dat je die stufi ooit moet terugbetalen?Nie echt verdien ongv 1100 netto + 325 studiefinanciering + gratis reizen en woon nog thuis
misschien een gift of aanvullende beurs. Het is vaak mogelijk om nog genoeg geld van de overheid te ontvangen zonder er iets voor te hoeven doen
Studiefinanciering niet dacht ik?
Dat zeg ik niet: heb het eigenlijk ook nooit gemeten moet ik zeggen.
Als je voor oktober je je opleiding stopt niet.
"Als u mbo 1 of 2 doet, zijn uw basisbeurs, aanvullende beurs en reisproduct altijd een gift."Als je voor oktober je je opleiding stopt niet.
Als je je opleiding haalt ook niet.

Dat zeg ik niet: heb het eigenlijk ook nooit gemeten moet ik zeggen.
Mn doel is nu nog effe massa, later cutten ,zekerweten!
Ik zie mezelf niet stoppen met trainen: alles in fases.
Op hoeveel vet% zou je me schatten?
Wie zegt dat hij geen AAS van zijn studiefinanciering heeft gekocht?"Als u mbo 1 of 2 doet, zijn uw basisbeurs, aanvullende beurs en reisproduct altijd een gift."
god***domme ik heb dus jouw Gucci shit betaald![]()
Heb genoeg op voorraad ik koop pakjes hgh met dat geld juistWie zegt dat hij geen AAS van zijn studiefinanciering heeft gekocht?
Ik doe mbo 2 ja"Als u mbo 1 of 2 doet, zijn uw basisbeurs, aanvullende beurs en reisproduct altijd een gift."
god***domme ik heb dus jouw Gucci shit betaald![]()
Niet overdrijven he...
Minstens 20 ik spreek uit ervaring.
Ja dat geloof ik zelf ook.
Ik mag dan een dinosaurus zijn ( @Punjab )Is dit ware schaal grootte?
/ik vraag dit voor een vriendin
Vies ventje zeg!
Ik schat je in op 23.76276% vetDat zeg ik niet: heb het eigenlijk ook nooit gemeten moet ik zeggen.
Mn doel is nu nog effe massa, later cutten ,zekerweten!
Ik zie mezelf niet stoppen met trainen: alles in fases.
Op hoeveel vet% zou je me schatten?
Ik ben geen powerlifter! Die 260 squat 165 benched of 260 DL ! Wat niet echt indrukwekkend is by the way.. Aangezien voor mijn gewichtsklasse het record al op 200 bench staat en 210 dl 200 squat.. Dit was een filmpje dat ik in een compilatie filmpje ga verwerken.
Ik train 9 jaar yess! En daar ben ik heel trots op ! Het is jammer dat er altijd haters op deze forums zijn! Omdat ze een bepaalde afgunst op gedisciplineerde hard werkende naturals hebben!
Al met al blijf gewoon zakken met de squats en qua houding! I'm a winner baby..