MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.461

Legendarische reactie vooral omdat die nu powerlifter is.:haha:

En ook zijn legendarische gieter nogmaals gevonden.
Heb je zn merchandise al gezien?

• #132.462

Legendarische reactie vooral omdat die nu powerlifter is.:haha:

En ook zijn legendarische gieter nogmaals gevonden.
Tja toen niet en nu blijkbaar wel.

Zo kun je er vast meer mensen vinden.

• #132.463
  • #132.465
  • #132.466
Ooh boi.. do link

Hij squat nog steeds even hoog :haha: dat die snel weer op rot naar zijn natural onzin bodybuilding
Boeien als hij er plezier aan beleeft
:dunno:

Begrijp niet zo waarom je mensen zo naar beneden moet halen in wat ze doen.
Als je t onzin vind volg het dan niet

• #132.467
Vanwaar de "haat" naar hem?

• #132.469
Boeien als hij er plezier aan beleeft
:dunno:

Begrijp niet zo waarom je mensen zo naar beneden moet halen in wat ze doen.
Als je t onzin vind volg het dan niet
Omdat hij een mong**l is met een opgeblazen ego die even roept dat die alle NK records pakt. Daarbij reageert die ook als een idioot als ik hem daarop wijs. Ik kan heel slecht tegen die narcistische losers die niks bereiken maar wel roepen alsof het wat is.
Ooh boi, jij bent nieuw zeker? Zie bovenstaande.

• #132.470
Omdat hij een mong**l is met een opgeblazen ego die even roept dat die alle NK records pakt. Daarbij reageert die ook als een idioot als ik hem daarop wijs. Ik kan heel slecht tegen die narcistische losers die niks bereiken maar wel roepen alsof het wat is.

Sorry ik wist niet dat je boos werd.

• #132.471
Het moet nu gewoon ophouden. Klaar dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik zou je heus niet neersteke.. Daar moet je me echt gek voor krijgen wil ik dat doen. Ik laat deze topic blokkeren. Want ik kan niet op iedereen reageren verlies het hoe dan ook x goed weekend jongens! Xxx

• #132.472
Het moet nu gewoon ophouden. Klaar dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik zou je heus niet neersteke.. Daar moet je me echt gek voor krijgen wil ik dat doen. Ik laat deze topic blokkeren. Want ik kan niet op iedereen reageren verlies het hoe dan ook x goed weekend jongens! Xxx

• #132.473

Je doelt op een paar van zijn laatste posts op insta?
Zie er niets staan over NK records of moet er al overheen lezen. Alleen dat hij zegt op naar records, dat is toch wat anders

• #132.474
  • #132.475

Volg dan niet als je niet tegen zulke mensen kunt.
Ze vallen vanzelf door de mand

• #132.477
Is dé kneus van dit forum @EigenWereld ook weer actief hier? Was ff een tijdje weg nadat ik hem vroeg foto's van zijn fysiek te posten.

Komen die nog?

Terug
Naar boven