- Waardering
- 22.485
Dat is voor niet erg. Het belangrijkste is dat je het graag doet en het leuk vindt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is voor niet erg. Het belangrijkste is dat je het graag doet en het leuk vindt.
Boeien als hij er plezier aan beleeft
Begrijp niet zo waarom je mensen zo naar beneden moet halen in wat ze doen.
Als je t onzin vind volg het dan niet
Af en toe met links en dan weer rechts.Dat is voor niet erg. Het belangrijkste is dat je het graag doet en het leuk vindt.
Trek het je niet aan. We zijn allemaal gewoonte dieren.
Nee ik trek het mij af.Trek het je niet aan. We zijn allemaal gewoonte dieren.
Gaat me geen ruk aan!
Ik geef er een slinger aan.
Volg dan niet als je niet tegen zulke mensen kunt.
Ze vallen vanzelf door de mand
Heb ik al gepost.
Ik heb jouw fysiek vandaag gezien. Beschamend dat je met roids zo een kut fysiek neerzet.Is dé kneus van dit forum @EigenWereld ook weer actief hier? Was ff een tijdje weg nadat ik hem vroeg foto's van zijn fysiek te posten.
Komen die nog?
Groetjes uit een stinkende wc
En sorry voor de hoge lat insertions![]()

ben jij niet die ene kneus die Bert een pm stuurde en toen met de grond gelijk gemaakt werd? Volgens mij heb ik jou nu al voor de 3x geroast?Was dat @Camelus niet?"
Om te beginnen even wat informatie over mezelf:
- 22 jaar oud
- 3,5 jaar "serieuze" training (dwz met bodybuilding-dieet)
- 183cm/83kg (begonnen met 65kg)
- vetpercentage rond de 10-12% gok ik... abs zijn redelijk goed zichtbaar en ook her en der wat veins en striations die doorkomen op me buik/armen/schouders/borst ..."
Ooh boiben jij niet die ene kneus die Bert een pm stuurde en toen met de grond gelijk gemaakt werd? Volgens mij heb ik jou nu al voor de 3x geroast?
denk het ook.
Moet jij niet in bed met een kopje thee sportvriend!
Ja lol
Dat is 90% van de DBB’ers.
Vooral de mensen die er fucking goed uitzien.