- Waardering
- 22.485
1x180kg benchpress (PR)
5x160kg
3x170kg
Mijn dag is perfect
Heavy lifting!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1x180kg benchpress (PR)
5x160kg
3x170kg
Mijn dag is perfect
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jij ongeveer per uur verdient? Je wordt neem ik aan ruim betaald voor deze uren of valt dat mee?
Volgens mij is hij kok en dan kan je als zzper best leuk verdienen dacht ikIs horeca, hij laat m zelf afbeulen voor een appel en een ei.
Tuurlijk.Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jij ongeveer per uur verdient? Je wordt neem ik aan ruim betaald voor deze uren of valt dat mee?
Stevige dagen chef!De dag zit er weer op, wat een terror. 170 man meegegeven bij een restaurant waar ik pas 1x eerder stond. En ik stond warme kant dus ik moest tempo bepalen en zorgen dat alles smooth ging. 11 uur knallen zonder pauze...
Ondanks de drukte liep het gelukkig niet in de soep (pun intended).
9 daagjes achter elkaar gewerkt nu. Morgen dag 10 en dan eindelijk 2 dagen vrij. Nog 1 dagje van 13 uur te gaan..
Je staat zo op openingstijd al bij Gall & Gall denk ikHet is vrijdag, dat op zich maakt het al goed.
Vandaag mezelf eens uitdagen en nog een alcoholvrije dag proberen.
Het is dan de vijfde op rij.
Kan wel wat steun gebruiken...
Wat is Gall en Gall?Je staat zo op openingstijd al bij Gall & Gall denk ik
Een slijterij.
Net even gekeken op hun webstek.
Het is vrijdag, dat op zich maakt het al goed.
Vandaag mezelf eens uitdagen en nog een alcoholvrije dag proberen.
Het is dan de vijfde op rij.
Kan wel wat steun gebruiken...
Ik drink bijna nooit maar als ik drink voel ik het na een 3e blikje Bacardi al in me kop (vrolijker enz)Net even gekeken op hun webstek.
@dreamy1 thx for the support.
Na het zien van hun pauper aanbod toch maar besloten te stoppen met drinken.
Lastige vraag slaan we over.Ironic pumper, vind je dat je iemand bent die veel drinkt?
Definieer veel
Vind het goed meevallen de laatste jaren.Ironic pumper, vind je dat je iemand bent die veel drinkt?