Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.662
Vandaag voor het eerst in tijden 3400 kcal gegeten. 260 eiwit, 120 vet. Dat voelt best lekker!

morgen weer braaf in het regime. Heb mezelf beloofd half oktober op 3100 te zitten. Ik val nauwelijks/ niet meer af maar verlies nog wel wat vet en bouw spier op.

Maak dus nogmaar even gebruik van mijn genetisch potentiëel. Ik vermoed dat ik pas rond december echt boven onderhoud moet gaan. Ik ben zo veel afgevallen, wil er zo min mogelijk nieuw vet bij.

• #132.663
De dag zit er weer op, wat een terror. 170 man meegegeven bij een restaurant waar ik pas 1x eerder stond. En ik stond warme kant dus ik moest tempo bepalen en zorgen dat alles smooth ging. 11 uur knallen zonder pauze...
Ondanks de drukte liep het gelukkig niet in de soep (pun intended).

9 daagjes achter elkaar gewerkt nu. Morgen dag 10 en dan eindelijk 2 dagen vrij. Nog 1 dagje van 13 uur te gaan..

• #132.664
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jij ongeveer per uur verdient? Je wordt neem ik aan ruim betaald voor deze uren of valt dat mee?

• #132.667
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jij ongeveer per uur verdient? Je wordt neem ik aan ruim betaald voor deze uren of valt dat mee?
Tuurlijk.

€32,50 ex btw per uur als zzp'er. Gemiddeld 50 uur per week dus gem €6500 per 4 weken. Niet slecht als kok.

Maar zoals nu werk ik 10 dagen 11 uur gem per dag. Ca €3500 in 10 dagen. Ik heb niks te klagen.

• #132.668
De dag zit er weer op, wat een terror. 170 man meegegeven bij een restaurant waar ik pas 1x eerder stond. En ik stond warme kant dus ik moest tempo bepalen en zorgen dat alles smooth ging. 11 uur knallen zonder pauze...
Ondanks de drukte liep het gelukkig niet in de soep (pun intended).

9 daagjes achter elkaar gewerkt nu. Morgen dag 10 en dan eindelijk 2 dagen vrij. Nog 1 dagje van 13 uur te gaan..
Stevige dagen chef!
Geniet maar van je aankomende rust.
Het brengt alvast goed het brood op de plank.

• #132.669
Het is vrijdag, dat op zich maakt het al goed.

Vandaag mezelf eens uitdagen en nog een alcoholvrije dag proberen.
Het is dan de vijfde op rij.

Kan wel wat steun gebruiken...

• #132.670
  • Like
Waarderingen: Apw
  • #132.675
Het is vrijdag, dat op zich maakt het al goed.

Vandaag mezelf eens uitdagen en nog een alcoholvrije dag proberen.
Het is dan de vijfde op rij.

Kan wel wat steun gebruiken...

Ga je niet kunnen helpen, na 5 alcoholvrije dagen gaat juist vanavond de kraan weer even open.

• #132.677
Ironic pumper, vind je dat je iemand bent die veel drinkt?

Terug
Naar boven