- Waardering
- 8.812
Maar wat is nu nog het hele punt van karma? Vond dat 1 op 1 juist een toevoeging. Nu kan iedereen de berichtjes zien :SIk en de mods weten datkarma was niet privé zoals conversaties.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat is nu nog het hele punt van karma? Vond dat 1 op 1 juist een toevoeging. Nu kan iedereen de berichtjes zien :SIk en de mods weten datkarma was niet privé zoals conversaties.
Wat voor een marginale tent is dat man!
Ik wil niet racistisch doen maar ik gok veel asielzoekers?Wat voor een marginale tent is dat man!
Enfin marginale leden...
Zeer droevig.
Racist.Ik wil niet racistisch doen maar ik gok veel asielzoekers?
Hoe moet dat nu met onze vunzige berichtjes?Maar wat is nu nog het hele punt van karma? Vond dat 1 op 1 juist een toevoeging. Nu kan iedereen de berichtjes zien :S
Openbaar gewoon.
What the f**k?
Precies mijn punt!!!
Maar wat is nu nog het hele punt van karma? Vond dat 1 op 1 juist een toevoeging. Nu kan iedereen de berichtjes zien :S
Ik en de mods weten datkarma was niet privé zoals conversaties.
Worden de oude berichtjes ook zichtbaar? Ben wel benieuwd naar de vunzigheid en white knight berichten van sommige leden hier!Ik heb geen idee! Vunzige berichtjes kunnen via conversatie, karma konden mods sowieso zien.
Misschien is het zo zelfs leuker, paar dagen testen en dan kijken we weer.

Beter van niet.Worden de oude berichtjes ook zichtbaar? Ben wel benieuwd naar de vunzigheid en white knight berichten van sommige leden hier!![]()
Worden de oude berichtjes ook zichtbaar? Ben wel benieuwd naar de vunzigheid en white knight berichten van sommige leden hier!![]()

Dan word jij verbannen vriend
Zeg jij
. Dit soort dingen mis je dan wel.Dat jij zulke shit bewaard.
Ik verwijder normaal bijna elke 2 weken alles van mijn mobiel.