XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.784
In belgie durf ik, mocht ik gebruiken, die vraag niet eerlijk beantwoorden. Ze behandelen dat hier bijna zoals een moord :(

Ik ben wel echt super blij met Belgenland als buurland. Als je af en toe denkt dat we hier in NL in een apenland leven, hoef je alleen maar even over de grens te kijken om te zien dat we het zo slecht nog niet hebben hier :D

• #132.785
Ik ben wel echt super blij met Belgenland als buurland. Als je af en toe denkt dat we hier in NL in een apenland leven, hoef je alleen maar even over de grens te kijken om te zien dat we het zo slecht nog niet hebben hier :D

Mocht ik in nederland wonen zou ik zo buff als jou zijn... :roflol:

Edit: dat gedoe met mocromaffia neem ik er dan wel bij

• #132.788
Ja idk, ik vind net zoals hierboven gezegd dat het je zaken niet zijn en wat maakt het uit dat iemand een trukendoos gebruikt.. Als je wat kennis hebt weet je heus wel wie middeltjes gebruikt.

'k Moet wel zeggen dat het in Belgie nog meer taboe is dan in Nederland denk ik.

• #132.790
Ja idk, ik vind net zoals hierboven gezegd dat het je zaken niet zijn en wat maakt het uit dat iemand een trukendoos gebruikt.. Als je wat kennis hebt weet je heus wel wie middeltjes gebruikt.

'k Moet wel zeggen dat het in Belgie nog meer taboe is dan in Nederland denk ik.
Gebruik jij ook?

• #132.792
natuurlijk was eerst het vraag
''gebruik je shakes?''
daarna
"gebruik je pillen''
en toen kwam dit
''gebruik je anabolen?''
waarop ik antwoord nee alleen bruine bonen

• #132.795
In België zijn ze p*ssy’s en durven ze dat soort vragen niet te stellen

Al dat gehaat op België en Belgen... :treuren:

We hebben intussen wél een Vlaamse Regering sinds vandaag...
Maar ok, ik geef het toe, het blijft nog steeds een apenland :rolleyes:

• #132.796
Weer 3 knappe dames in de fitness van mijn leeftijd ongeveer. Wat is dat toch tegenwoordig... School is weer begonnen zeker?
Jammer dat 2 ervan cardio deden.

• #132.797
180kg gebencht vandaag weer.
1e rep ging best snel in mijn gevoel.
2e rep bleef ik halverwege hangen moest mijn spotter met zijn pinkie klein beetje meehelpe verdorie

Terug
Naar boven