- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
jouw pinkie is mijn pinkie nieSoms is het verstandig om met een pinkie te beginnen.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jouw pinkie is mijn pinkie nieSoms is het verstandig om met een pinkie te beginnen.![]()
That's what she said.Soms is het verstandig om met een pinkie te beginnen.![]()
Als dat nodig is, is het meestal nog verbodenSoms is het verstandig om met een pinkie te beginnen.![]()

Ik hoorde van een vriend neem zeker de achteringang niet.ik sla over, heb nog steeds jeuk sinds de laatste keer![]()
Ik wilde 'm nog maken in dit topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/bureau-beke-wil-met-jou-in-gesprek.423143/
Pas maar op er zijn leden van de yakuza actief hier.
Ik wilde 'm nog maken in dit topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/bureau-beke-wil-met-jou-in-gesprek.423143/
*Toch even een vinger opsteken*ik denk dat de huidige generatie niet meer weet wat we bedoelen ,is jammer want bij dit verhaal eet je je vingers op
Ja daar zou ik mijn pink wel voor willen geven. Straks denk je bij de pinken te zijn maar niemand die dan zijn duim even opsteekt weet je wel. Ik moet bijna een traan wegpinken als ik hier nog langer over nadenk. Ga maar even naar de webshop van XXL, even met mijn pink manoeuvreren naar iets lekkers. Zouden ze lange vingers verkopen of zal ik het moeten doen met de vingers in de neus?ik denk dat de huidige generatie niet meer weet wat we bedoelen ,is jammer want bij dit verhaal eet je je vingers op
Geen idee. Maar wellicht iets om met vingers en duimen af te likken.*Toch even een vinger opsteken*
Wat bedoel je met die uitdrukking?
Het is onduidelijk.Geen idee. Maar wellicht iets om met vingers en duimen af te likken.
Zou kunnen. Ik heb dan ook helemaal geen vinger in de pap te brokken hier...Het is onduidelijk.
Maar wat jij zegt lijkt me wel nattevingerwerk...
Ik wil ook niemand de vinger wijzen. Maar dit forum een beetje kennende geef ze een vinger en ze willen de hele hand...Zou kunnen. Ik heb dan ook helemaal geen vinger in de pap te brokken hier...
En ik wil al helemaal niemand een vingerbreed in de weg leggen!
ga dan maar vast duimen-draaien om te hopen dat t nattevingerwerk zodanig goed is dat er geen traantjes gepinkt hoeven te worden.....

Je bent me kwijt.zou wel een mooie biografie worden ,van pink tot lambo![]()