Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
doe die helft maar door de helft
die andere helft is voor mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe die helft maar door de helft
Minimaal 1kg per zak anders telt het niet.
dat is je aan te zien idd
Adding insult to injuryEen laatste redding van m'n uitspraak het was een typo.
De K was er teveel aan.

I never meant to hurt you.
Nou dat is dan mooi mislukt!

Dit is gewoon bodyshaming!!1!
Het is stoptober. Ik gebruik de stop methode van Allen Carr. Ik kan het boek dromen inmiddels. Zat vanochtend nog te roken omdat ik dacht dat het 31 september was. My bad. Maar het is 1 oktober en toen heb ik direct het besluit genomen te stoppen met roken. Ik heb 2 keer vijf jaar gerookt. Dus 10 rookjaren, met een gemiddelde van 30 cigarettes p/d. Ik heb zeker een half jaar 3 pakjes p/d gerookt. Vroeger zelfs een keer 80 sigaretten op een dag gerookt. Wie van jullie doet mee met stoptober? Zullen er niet veel zijn op een bodybuilding forum. Denk ik hoor. Allen Carr, deze is voor jou! En voor pa!
Waarom zo negatief joh? Tussen die vijf jaar zat wel een rookstop van 11 jaar. Dus dan kun je ook wel 11 eeuwen stoppen.
Als je een bepaalde extrinsieke motivatie nodig hebt voor het stoppen met een verslaving is het gedoemd om te mislukken (niet naar jou persoonlijk bedoeld)Waarom zo negatief joh? Tussen die vijf jaar zat wel een rookstop van 11 jaar. Dus dan kun je ook wel 11 eeuwen stoppen.
Het is stoptober. Ik gebruik de stop methode van Allen Carr. Ik kan het boek dromen inmiddels. Zat vanochtend nog te roken omdat ik dacht dat het 31 september was. My bad. Maar het is 1 oktober en toen heb ik direct het besluit genomen te stoppen met roken. Ik heb 2 keer vijf jaar gerookt. Dus 10 rookjaren, met een gemiddelde van 30 cigarettes p/d. Ik heb zeker een half jaar 3 pakjes p/d gerookt. Vroeger zelfs een keer 80 sigaretten op een dag gerookt. Wie van jullie doet mee met stoptober? Zullen er niet veel zijn op een bodybuilding forum. Denk ik hoor. Allen Carr, deze is voor jou! En voor pa!
Van die 80 heb ik een hele ketting van 3 pakjes dus 60 sigaretten achter elkaar non stop gerookt.80 op een dag, dat is elke 12min een peuk (als je 8u slaapt)![]()
Waarom?Van die 80 heb ik een hele ketting van 3 pakjes dus 60 sigaretten achter elkaar non stop gerookt.
Dat is een dure verslaving, duimen dat het stoppen je wel lukt, prove me wrong .Van die 80 heb ik een hele ketting van 3 pakjes dus 60 sigaretten achter elkaar non stop gerookt.
Ik was gewoon een idioot, Big Chungus. Ook met die 3 pakjes.
Ga je dan ook stoppen met wiet roken?Ik was gewoon een idioot, Big Chungus. Ook met die 3 pakjes.
Ik rook geen wiet. Ik heb een medisch goedgekeurde verdamper van 600 euro.