Ik vind het vooral onacceptabel (fyi inacceptabelIemand gecorrigeerd op zijn deadlift. Dit was echt onacceptabel. Zegt hij ik weet het jij bent al de driede die het zegt.
) dat hij "driede" heeft gezegd.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het vooral onacceptabel (fyi inacceptabelIemand gecorrigeerd op zijn deadlift. Dit was echt onacceptabel. Zegt hij ik weet het jij bent al de driede die het zegt.
) dat hij "driede" heeft gezegd.Soort zoekt soort heIk vind het vooral onacceptabel (fyi inacceptabel) dat hij "driede" heeft gezegd.
.eende, tweede, driede, vierde, vijfde, zesde.....

En niet te vergeten "zeuvende", zoals jullie dat zo mooi zeggen

ja klopt das telefoontaalEn niet te vergeten "zeuvende", zoals jullie dat zo mooi zeggen![]()

Ien tweie dreie veere vieve zesse zeum.

Zijn verantwoordelijkheidIemand gecorrigeerd op zijn deadlift. Dit was echt onacceptabel. Zegt hij ik weet het jij bent al de driede die het zegt.
Klopt en normaal boeit het mij ook niets. Maar dit was next level slecht.
zeummm das Grunn

Beunhaas.m'n thuisopdracht van development net klaar... tf is dat man... en dat moeten die andere mensen na nog geen maand kunnen :')
in het secundair zou ik hier 6 maanden over doen.
ik loop nu wel terug een volledig hoofdstuk voor c:
Nee.Willen jullie ook een interventie voor mij organiseren? @Sanca Magni mag ik ook mijn eigen pol zoals ironic pumper plzzz
On it.Willen jullie ook een interventie voor mij organiseren? @Sanca Magni mag ik ook mijn eigen pol zoals ironic pumper plzzz
Wat?