Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Heb je al die tijd in een rolstoel gezeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toch heerlijk om te zien hoe hij zich helemaal uitkotst en ook persoonlijk naar mensen uithaalt. Love it.

Hij maakt Ruben Baars even belachelijk o.a.

dat dad bod lichaam steekt me ondertussen al tegen... 

Soms weet een mens niet of je blij of verdrietig moet zijn...
Ik verkoop recent mijn homegym aan een maat. Hij vraagt me afgelopen weekend of ik die opnieuw wil overnemen want zijn vrouw en hij gaan uit elkaar...
Omdat ik een goed mens ben heb ik hem uit de nood geholpen.
Ik zal dan maar weer beginnen trainen zekerdat dad bod lichaam steekt me ondertussen al tegen...
![]()
+1!
je heb een prachtige baard en een haardos waar menig vrouw jaloers op is ! Nu dan ?
Mijn baard en haardos zijn nog maar de helft van wat het ooit was, door die dermatomyositis bullcrap, nu zit dat ook weer terug in mijn hoofdje heb een prachtige baard en een haardos waar menig vrouw jaloers op is ! Nu dan ?

sorry manMijn baard en haardos zijn nog maar de helft van wat het ooit was, door die dermatomyositis bullcrap, nu zit dat ook weer terug in mijn hoofd![]()
. hier niks beters klauwen vol met psoriasis met de halve apotheek bij het ontbijtsexy af@Sanca Magni is veruit de mooiste transgender van DBB.
Maar je doet wél meer crunches en je hebt méér abs dan ooit tevoren!Mijn baard en haardos zijn nog maar de helft van wat het ooit was, door die dermatomyositis bullcrap, nu zit dat ook weer terug in mijn hoofd![]()