XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Dat de dag bijna voorbij is maakt m'n dag heel goed. Morgen eindelijk die tering tampons uit m'n neus. Man dit is toch wel het meest irritante waar ik tot nu toe mee heb moeten zitten 4 dagen lang :o

    Ook eens een week mee moeten rondlopen toen mijn neus scheef geslagen was. Natuurlijk zit het vervelend en daarnaast ook de nieuwsgierigheid waarom je een tampon in je neus hebt.
     
    Ook eens een week mee moeten rondlopen toen mijn neus scheef geslagen was. Natuurlijk zit het vervelend en daarnaast ook de nieuwsgierigheid waarom je een tampon in je neus hebt.
    M'n neus is altijd al een groot probleem geweest :p. M'n neusamandelen werden er op een te jonge leeftijd uit gehaald omdat het 24/7 verstopt zat. Uiteindelijk ging het goed, maar de laatste jaren zat het weer 24/7 verstopt. Nu een septumcorrectie en conchotomie (neusschelpverkleining) gehad.

    Er is best een hoop uit m'n neus gesneden, dus grote kans dat het helpt gelukkig. Dit is een operatie dat kan helpen maar ook niets kan doen :o
     
    M'n neus is altijd al een groot probleem geweest :p. M'n neusamandelen werden er op een te jonge leeftijd uit gehaald omdat het 24/7 verstopt zat. Uiteindelijk ging het goed, maar de laatste jaren zat het weer 24/7 verstopt. Nu een septumcorrectie en conchotomie (neusschelpverkleining) gehad.

    Er is best een hoop uit m'n neus gesneden, dus grote kans dat het helpt gelukkig. Dit is een operatie dat kan helpen maar ook niets kan doen :o
    Flink snuiven schijnt ook te helpen.
     
    Ik heb 5 jaar bij dat bedrijf gewerkt. Toen ben ik daar weggegaan door bepaalde dingen plus ik ben geopereerd dus ik kon niet werken. Ik ben geen loos persoon die nooit gewerkt heeft en zijn handje ophoud. Ik heb dus gewoon recht daarop. En ja ook de niet werkers krijgen dat. Waarom weet ik niet zoek het uit zal ik zeggen en val mij niet lastig met die vragen.
     
    Ik heb 5 maar bij dat bedrijf gewerkt. Toen ben ik daar weggegaan door bepaalde dingen plus ik ben geopereerd dus ik kon niet werken. Ik ben geen loos persoon die nooit gewerkt heeft en zijn handje ophoud. Ik heb dus gewoon recht daarop. En ja ook de niet werkers krijgen dat. Waarom weet ik niet zoek het uit zal ik zeggen en val mij niet lastig met die vragen.
    niks mis met een uitkering thuggy, ik lig hier liefst ook de hele dag op de bank
     
    • Haha
    Waarderingen: 040B
    Was door m'n opdrachtgever vandaag ingeroosterd bij een hotel in Amsterdam om in de keuken te werken. Ontbijtdienst van 07:00 tot 15:00. Wordt ik om 12:00 naar huis gestuurd want er was niks meer te doen. Geen probleem, ik krijg gewoon tot 15:00 betaald.

    Wordt ik net gebeld door m'n opdrachtgever waarom ik niet bij dat hotel ben.. vreemd. Ik uitgelegd dat ik daar toch echt net stond maar naar huis ben gestuurd want rustig.

    Ik voelde de bui al lichtjes hangen want er zijn meerdere hotels in Amsterdam met die naam. Wat blijkt, had de roostermaker mij het verkeerde adres gemaild in de opdrachtbevestiging lol. Hoe dan..

    Dus tja, krijg wel gewoon 8 uur betaald terwijl ik maar 5 heb gewerkt. Goede eerste indruk morgen als ik wel op de juiste locatie ben :roflol:.
     
    Waarom zit er bij een uitkering eigenlijk vakantiegeld? Om in de voortuin bier te kunnen zuipen?
    Om de toch veelal chronische stress enigszins te kunnen verzachten wellicht. En mensen die het doorgaans niet breed hebben kunnen doorgaans wel iets extra's gebruiken, helemaal met kinderen in het spel.
     
    Om de toch veelal chronische stress enigszins te kunnen verzachten wellicht. En mensen die het doorgaans niet breed hebben kunnen doorgaans wel iets extra's gebruiken, helemaal met kinderen in het spel.
    Noem het dan geen vakantiegeld, die mensen hebben het hele jaar al vrij. 'Smartengeld' klinkt natuurlijk niet echt motiverend. Voor kinderen van werkloze ouders vind ik dat er best iets georganiseerd mag worden (vakantiekamp ofzo of dagjes uit, als dat niet al gebeurt) vanuit de staatskas; dan weet je tenminste zeker dat het geld goed terechtkomt.
     
    mensen die stelselmatig en jarenlang in de bijstand zitten moeten hun ouderlijk gezag ontnomen worden,

    als je niet in staat bent om je eigen boontjes te doppen dan ben je zeker niet in staat om kinderen op te voeden
     
    Back
    Naar boven