Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Jamaja... zo niet heIk heb een paar extra vakantiedagen in te halen. Maandag en woensdag vrij genomen (al mag ik de eerste week ook niet eens wat doen)![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jamaja... zo niet heIk heb een paar extra vakantiedagen in te halen. Maandag en woensdag vrij genomen (al mag ik de eerste week ook niet eens wat doen)![]()
Dat de dag bijna voorbij is maakt m'n dag heel goed. Morgen eindelijk die t*ring tampons uit m'n neus. Man dit is toch wel het meest irritante waar ik tot nu toe mee heb moeten zitten 4 dagen lang![]()
Ik voel een biecht aankomen van @Nootmuskaatje , hopelijk zijn het verse...Ook eens een week mee moeten rondlopen toen mijn neus scheef geslagen was. Natuurlijk zit het vervelend en daarnaast ook de nieuwsgierigheid waarom je een tampon in je neus hebt.
M'n neus is altijd al een groot probleem geweestOok eens een week mee moeten rondlopen toen mijn neus scheef geslagen was. Natuurlijk zit het vervelend en daarnaast ook de nieuwsgierigheid waarom je een tampon in je neus hebt.
. M'n neusamandelen werden er op een te jonge leeftijd uit gehaald omdat het 24/7 verstopt zat. Uiteindelijk ging het goed, maar de laatste jaren zat het weer 24/7 verstopt. Nu een septumcorrectie en conchotomie (neusschelpverkleining) gehad. 
Flink snuiven schijnt ook te helpen.M'n neus is altijd al een groot probleem geweest. M'n neusamandelen werden er op een te jonge leeftijd uit gehaald omdat het 24/7 verstopt zat. Uiteindelijk ging het goed, maar de laatste jaren zat het weer 24/7 verstopt. Nu een septumcorrectie en conchotomie (neusschelpverkleining) gehad.
Er is best een hoop uit m'n neus gesneden, dus grote kans dat het helpt gelukkig. Dit is een operatie dat kan helpen maar ook niets kan doen![]()
Denk eerder dat dat heeft geholpen om het nog erger te maken
. Kort na m'n drugsperiode dat ik er last van begon te krijgen.niks mis met een uitkering thuggy, ik lig hier liefst ook de hele dag op de bankIk heb 5 maar bij dat bedrijf gewerkt. Toen ben ik daar weggegaan door bepaalde dingen plus ik ben geopereerd dus ik kon niet werken. Ik ben geen loos persoon die nooit gewerkt heeft en zijn handje ophoud. Ik heb dus gewoon recht daarop. En ja ook de niet werkers krijgen dat. Waarom weet ik niet zoek het uit zal ik zeggen en val mij niet lastig met die vragen.
Ik niet.niks mis met een uitkering thuggy, ik lig hier liefst ook de hele dag op de bank
.Retorische vraag?Waarom zit er bij een uitkering eigenlijk vakantiegeld? Om in de voortuin bier te kunnen zuipen?
Lastige vraag slaan we over
Om de toch veelal chronische stress enigszins te kunnen verzachten wellicht. En mensen die het doorgaans niet breed hebben kunnen doorgaans wel iets extra's gebruiken, helemaal met kinderen in het spel.Waarom zit er bij een uitkering eigenlijk vakantiegeld? Om in de voortuin bier te kunnen zuipen?
Noem het dan geen vakantiegeld, die mensen hebben het hele jaar al vrij. 'Smartengeld' klinkt natuurlijk niet echt motiverend. Voor kinderen van werkloze ouders vind ik dat er best iets georganiseerd mag worden (vakantiekamp ofzo of dagjes uit, als dat niet al gebeurt) vanuit de staatskas; dan weet je tenminste zeker dat het geld goed terechtkomt.Om de toch veelal chronische stress enigszins te kunnen verzachten wellicht. En mensen die het doorgaans niet breed hebben kunnen doorgaans wel iets extra's gebruiken, helemaal met kinderen in het spel.