XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Lengte
1m84
Massa
79kg
Vetpercentage
> 50%
Die plaatjes verwijderen is in vergelijking met die sponsjes niets.

Ik ging bijna KO toen ze dat eruit trokken. Jezus :o
Dat is geruststellend om te horen! Snap wel dat je er bijna KO van gaat ja.. Ik had ook echt even moeten blijven zitten :o

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Wat voelt het heerlijk om weer door m'n neus te kunnen ademen. Minder fijn was het om 10cm lange tampons m'n neus uitgetrokken te krijgen. Heb nog nooit zo'n verdomd onaangenaam gevoel ervaren, alsof m'n hersenen uit m'n neus getrokken werd. Toch wel even een paar minuten moeten bijkomen :o. Ik dacht toch ff aan andere tampons toen ik het hoorde. Het hield maar niet op toen die krengen er uit getrokken werden.
Heel herkenbaar

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Wat voelt het heerlijk om weer door m'n neus te kunnen ademen. Minder fijn was het om 10cm lange tampons m'n neus uitgetrokken te krijgen. Heb nog nooit zo'n verdomd onaangenaam gevoel ervaren, alsof m'n hersenen uit m'n neus getrokken werd. Toch wel even een paar minuten moeten bijkomen :o. Ik dacht toch ff aan andere tampons toen ik het hoorde. Het hield maar niet op toen die krengen er uit getrokken werden.
Is serieus verbazingwekkend hoeveel er in zo'n neusgat past hè :roflol:

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Jouw kennende blijft het daar dan niet bij.

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Je bent al 5,5 jaar lid van een bodybuilding forum en je squat 85 kg?
Ik bench miss 60? Inclusief stang. Lid zijn wil niet zeggen dat ik een die hard BB ben. Plus ik heb de eerste 3 jaar geen deadlift squat bench gedaan. Gok dat ik 12x per jaar echt bench. Maar al was ik 20 jaar lid wat maakt het uit? Vanaf 2012 al lid van BF

En ik train zonder schema. Vind het gewoon leuk ff uurtje wat te doen. Mijn excuses daarvoor.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Ik bench miss 60? Inclusief stang. Lid zijn wil niet zeggen dat ik een die hard BB ben. Plus ik heb de eerste 3 jaar geen deadlift squat bench gedaan. Gok dat ik 12x per jaar echt bench. Maar al was ik 20 jaar lid wat maakt het uit? Vanaf 2012 al lid van BF

En ik train zonder schema. Vind het gewoon leuk ff uurtje wat te doen. Mijn excuses daarvoor.
Duidelijk, ieder zo zijn doelen.

Naar boven