XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • En dan het niveau van tegenwoordig, die vind ik ronduit bedroevend. Ik heb het dan niet over de manier van lesgeven want daar kan ik niet over oordelen. Wel vind ik de eisen die gesteld worden om een bepaalde certificering te kunnen halen belachelijk. Ik ben zelf niet erg hoog opgeleid, heb de LTS elektrotechniek gedaan, gevolgd door een MBO2 vervolg opleiding en later MBO niveau 3 gedaan met wat aanvullende elektronica gerichte avondopleidingen. Als ik zie wat tegenwoordig het algehele niveau is van iemand die een MBO4 opleiding heeft afgerond dan lul ik ze met m'n LTS opleiding nog onder de tafel, het lijkt wel of elk niveau een compleet niveau gedaald is tov van vroeger. Net zoals een tegenwoordige HBO opleiding gelijk staat aan een gemiddelde MBO opleiding van 20 jaar geleden.
    Ik heb het idee dat dat in mijn vakgebied ook zo is.
     
    Het kwaliteit dat ik leverde als ik in eenzelfde toestand was, was wel beduidend minder.

    Er zijn nog een hoop onderwerpen waar meer aandacht aan gegeven mag worden, gelukkig kan ik deze als bioloog vaak zelf er in pleuren. Drugs is een lastiger onderwerp wat niet gewaardeerd zal worden door ouders. Maar seksualiteit bijvoorbeeld ga ik dan weer uitgebreid op in. Man, ik leg zelfs uit hoe een vrouw tot een orgasme kan komen. Heb laatst nog een date gehad met een dame van 22 die niet eens wist dat een vrouw een orgasme kan krijgen :o.
    Eens, maar als dit gewoon opgenomen wordt hebben ouders toch geen keus?

    Hahah seksualiteit moet je mannelijke leeftijdsgenoten nooit wat over uitleggen, kan alleen maar in je nadeel werken. Van die jongens die opscheppend over hun vriendin/ONS 3 keer klaar laten komen tijdens het neuken. :emo: Terwijl er vrij weinig vrouwen zijn die klaarkomen van alleen penetratie
     
    Eens, maar als dit gewoon opgenomen wordt hebben ouders toch geen keus?

    Hahah seksualiteit moet je mannelijke leeftijdsgenoten nooit wat over uitleggen, kan alleen maar in je nadeel werken. Van die jongens die opscheppend over hun vriendin/ONS 3 keer klaar laten komen tijdens het neuken. :emo: Terwijl er vrij weinig vrouwen zijn die klaarkomen van alleen penetratie
    Daarom moet het een standaard iets zijn, als ik het zelf er in verwerk als enige docent kan dat nogal negatief terugkaatsen.

    Gelukkig geloven mijn kinders mij altijd. Als ik zeg dat er maar weinig vrouwen klaar kunnen komen van penetratie dan krijg ik verbaasde koppen en willen ze meer weten :p. Het vrouwelijk deel krijgt te weinig aandacht en is nog een te grote taboe imo. Ik spreek m'n leerlingen ook altijd aan waarom ze nooit vrouwelijke geslachtsdelen tekenen op tafels/boeken/etui's/tassen en teken vervolgens zelf het hele geslachtsdeel op het bord :D
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Ik heb wel respect voor de leraar die vaak de kop van jut is tegen wil en dank (politiek/ vakbonden/ inspecties/ klagende ouders/ tekorten/ tijdsdruk/ halve administratieve medewerker qua taken) maar uit liefde voor zijn vak elke dag opnieuw het beste ervan wilt maken.
     
    De hele dag op DBB kunnen zitten tijdens kantoor uren.
    Het punt wat me dag verpest is dat ik de hele dag op kantoor moet zitten.
     
    Back
    Naar boven