ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hupp@Sanca Magni kan die poll aub verwijderd worden?
Je wordt precies wat trager de laatste dagen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hupp@Sanca Magni kan die poll aub verwijderd worden?
Ik had een dienst van 6 uurtjes en het ging zo binnen 10 minuten voorbij omdat ik de heletijd bezig was, lopen en alDe hele dag op DBB kunnen zitten tijdens kantoor uren.
Het punt wat me dag verpest is dat ik de hele dag op kantoor moet zitten.
*David Attenborough-stem*
"Wanneer het mannetje in een vreemd territorium komt moeten de verhoudingen met de daar aanwezige populatie worden bepaald. Dit kan op een laffe manier gebeuren door klagen en zeiken, kreungeluiden of het zogenaamde flexxen, maar de fysieke, doch geweldloze, is vaak het meest effectief.
Hierbij laat het dominante mannetje zien dat hij sterk is op een oefening als de deadlift en "not giving a f**k" wat anderen vinden van het geluid van rammelende platen.
Als de verhoudingen eenmaal vastliggen is er een goede basis voor een gesprek."
Nieuwe gym binnenkomen, minstens 2x BW DLen is lekker binnenkomen en punt gemaakt.

Die mijne is al geïnstalleerd had die van 100€ gepreorderd
Ik 55€ pre orderDie mijne is al geïnstalleerd had die van 100€ gepreorderd
Ik twijfel om voor de 3e keer in 2 jaar tijd een PS4 te kopen voor deze COD. Ben bang dat m’n skills verloren zijn gegaan en ik alleen maar aan het ragen ben

Ik ook man. Heb echt jaren niet meer gespeeld. Ben benieuwd of de mensen waarmee ik 9 jaar geleden speelde nog online zijn. Zou wel tof zijn.Ik twijfel om voor de 3e keer in 2 jaar tijd een PS4 te kopen voor deze COD. Ben bang dat m’n skills verloren zijn gegaan en ik alleen maar aan het ragen ben![]()
+ PlayStation plus voor online toegangIk ook man. Heb echt jaren niet meer gespeeld. Ben benieuwd of de mensen waarmee ik 9 jaar geleden speelde nog online zijn. Zou wel tof zijn.
Moet ik ook weer internet bijkopen denk ik oplichters
Moet ik ook weer internet bijkopen denk ik oplichters
Voor de ps4 is dat net zoals Xbox dat je dat apart moet aanschaffen ook al heb je internetm
Eerst een t*fus grote update doen
Ja maar als uitkeringsgerechtigde zal dat wel beetje goedkoper zijn zeker?Voor de ps4 is dat net zoals Xbox dat je dat apart moet aanschaffen ook al heb je internetm
Ik zal even vragen aan mijn coach hoe dat zit.Ja maar als uitkeringsgerechtigde zal dat wel beetje goedkoper zijn zeker?
Wat zouden ze anders moeten doen?Ben benieuwd of de mensen waarmee ik 9 jaar geleden speelde nog online zijn.
op dbb rondhangen
Ik ben maar net een kwartier terug van het werk@Sanca Magni kan die poll aub verwijderd worden?