XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Ik heb studies gelezen met grote variaties. Tussen de 40%-50% tot wel 90% van de vrouwen had weleens gefantaseerd over onvrijwillige seks.
Volledig overgeleverd zijn aan een dominante man, of zo onweerstaanbaar zijn dat de foute man zich niet langer kan bedwingen en zich wel moet vergrijpen aan haar, of als je tijdens de opvoeding meekrijgt dat intimiteiten iets slechts is of waar niet over gepraat kan worden en je al gauw een slet bent kan volledig gedomineerd worden middels verkrachting ervoor zorgen dat je in ieder geval daar geen schuld aan hebt in de fantasie, even de geile hoer of slet uithangen is natuurlijk prima tussen de lakens maar voor sommigen toch nog wel een drempel. In al deze fantasietjes gaat het niet om daadwerkelijk verkracht te worden door een of andere viespeuk die zichzelf niet onder controle heeft. Tijdens het fantaseren hebben de vrouwen eigenlijk altijd de controle want ze fantaseren tot hoever het gaat enzovoorts. Tegenstribbelen, overmeesterd worden, weinig te zeggen hebben over wat er komen gaat - dat is onderdeel van de fantasie. BDSM mensen weten daar doorgaans wel meer van.

mijn ervaring is dat de meeste vrouwen
Wordt onvrijwillige sex hier niet foutief genoemd ipv de controle afstaan tijdens sex?

Als een vrouw niet wilt dan wilt ze niet. Het is iets anders om de controle los te laten en je over te geven... kan me voorstellen dat dat wel een fantasie is.

Ik ben dan wel een man, maar ik denk dat je wel gelijk hebt. In mijn ervaring is dit ook wel wat veel vrouwen stiekem of niet ook af en toe prettig vinden.

Het heeft eigenlijk niets met verkrachting te maken, want ze geven de macht aan jou als man. Dat is echt precies omgekeerd aan het zonder enige instemming grijpen.
Mooi verwoord.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Leeftijd en geslacht de rest zal inderdaad weinig boeien.

Maar ben ik nu de enige die deze fantasie niet heeft?

Ik heb hem ook niet. Maar ik heb regelmatig wel de touwtjes in handen gekregen. Verkrachten zou ik echt niet kunnen, maar als iemand mij vraagt haar er goed van langs tegeven in bed....

• Like
Waarderingen: BB_

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Nee hoor, in mijn fantasieën zijn alle vrouwen gewillige nymfomanen die alles uit de kast trekken om mij te verleiden en plezieren.
Dat is in het echt toch ook zo?

jj7619

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
14 jan 2014
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Commercieel/marketing medewerker vandaag ontslag ingediend.... :mad:

Na dat hele köt circus weer gehad te hebben, uiteindelijk 2 goede kandidaten overgebleven.

Ene is jong, 20+, heeft goede relevante achtergrond, is super enthousiast en vanwege leeftijd nog wat meer te 'vormen'.
Ander is 40+, nog betere relevante achtergrond, ook super enthousiast en spreekt meer talen. Echter ook wat duurder.

Nu nog uiteindelijk de juiste keuze maken, neig op dit moment naar nr.2.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik het echt zit ik zo erg onder de plak dat ik eigenlijk zou willen dat er een nikabgebod was.

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
Echt totaal andere muziek, dan wat ik normaal luister, maar ik ben positief verrast :o.

Ik snap je secret crush wel, ze is best cute
Normaal ook niet mijn genre inderdaad. Beetje weinig gitaren en geschreeuw.

• Like
Waarderingen: BB_

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Na dat hele köt circus weer gehad te hebben, uiteindelijk 2 goede kandidaten overgebleven.

Ene is jong, 20+, heeft goede relevante achtergrond, is super enthousiast en vanwege leeftijd nog wat meer te 'vormen'.
Ander is 40+, nog betere relevante achtergrond, ook super enthousiast en spreekt meer talen. Echter ook wat duurder.

Nu nog uiteindelijk de juiste keuze maken, neig op dit moment naar nr.2.
Ligt aan de situatie. Als je naar de hoeren gaat zou ik voor 1 gaan.

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
Zit ik bij de kapper, vraag ik aan 2 gasten: moeten jullie nog?
Zijn ze al geweest :') Kleine belediging maar oke.
Waarom zaten ze daar dan nog? Moesten ze nog een ‘bestelling wegbrengen’?

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Geen idee. In Luxemburg is (als ik mij niet vergis) het ov geheel gratis. Ik betwijfel of het echt echt gewenste effect heeft. Zelfs al zou het ov gratis zijn, zou ik nog steeds met de auto naar het werk gaan. Ik denk dat minder vertraging, geen overvolle treinen en een betere aansluiting mensen eerder beweegt het ov te gebruiken, maar de echte autorijder zal toch bij z'n auto blijven, file of niet.

Ik heb nog nooit een dergelijke droom gehad en droom ook redelijk weinig over seks. Onlangs hoorde ik eens iemand zeggen dat 't hem/haar best lekker leek eens een soort van verkracht te worden (meer als rollenspel), dus wellicht dat dat mijn droom heeft beïnvloed.
luxemburg is idd gratis ov

Ano_05072020

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2019
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ik ben heel vaak in Frankrijk geweest, maar nooit in uniform, doorgaans gewoon civiel jasje-dasje, dus dan word je niet herkend als militair. Ik heb in Engeland, Duitsland en Frankrijk overigens nog niet zoiets meegemaakt, ook geen kortingen. Nu is het beleid bij ons ook wel om internationaal gewoon in burger te reizen, zeker als we vergaderingen/conferenties met civiele partners hebben.
Mijn ervaring is bij internationale bijeenkomsten een uniform juist veel meer brengt.
Maar er zijn vele die dit niet willen zien. Als je een uniform aan hebt kom je namelijk niet als persoon van een organisatie binnen maar de organisatie komt binnen vertegenwoordigt door een militair.
En rangonderscheiding werkt absoluut tijdens dit soort meetings.
Altijd handig om dan wel of niet in uniform te heroverwegen. ;)

Naar boven