Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #134.684
Wat hadden ze daar dan moeten doen volgens jou? Neem aan dat je op Dutchbat doelt.

het ultieme offer moeten brengen ,ik zou niet met de wetenschap kunnen leven dat ik duizenden mensen heb laten vermoorden zonder enige vorm van weerstand te bieden

• #134.685

vanaf 11:42 tot 11:53 :roflol: Ik moest echt ff lachen want zo herkenbaar

• #134.687
het ultieme offer moeten brengen ,ik zou niet met de wetenschap kunnen leven dat ik duizenden mensen heb laten vermoorden zonder enige vorm van weerstand te bieden
Je snapt er kennelijk niks van. Jij was, moet ik geloven, als een soort Rambo tekeergegaan.

• #134.694
contact verhoogd, jeej en lekker chill avondje :engel:

• #134.695
Je snapt er kennelijk niks van. Jij was, moet ik geloven, als een soort Rambo tekeergegaan.

Wat valt er te snappen aan lafheid ,wel graag de bink uithangen in je uniform en als het dan echt spannend gaat worden laat je 5000 mannen afvoeren en vermoorden

als je niet wilt sterven moet je ook niet het leger in gaan, daar teken je namelijk voor

• #134.698
Wat valt er te snappen aan lafheid ,wel graag de bink uithangen in je uniform en als het dan echt spannend gaat worden laat je 5000 mannen afvoeren en vermoorden

als je niet wilt sterven moet je ook niet het leger in gaan daar teken je namelijk voor
Lekker ongenuanceerd. Klinkt bijna als een landverrader. Niet verwacht. Lees je in man.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #134.700
Heb jezelf niet in de gaten hoe dom.je eigenlijk praat
Kijk eens je afgelopen paar posts terug. Lekker ongenuanceerd blaten. Je komt vaak zo graag op voor de Nederlander en de cultuur dit en dat maar als het erop aankomt lijk je te beroerd om je in te lezen, en geef je een trap na.

Terug
Naar boven