@Sanca Magni kan ik dit forum kopen met plata?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat hadden ze daar dan moeten doen volgens jou? Neem aan dat je op Dutchbat doelt.
Dat doen brandweerlieden denk ik nog wel vaker.Militairen brengen soms het ultieme offer.
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn. Soms zijn dingen zoals ze zijn.
Je snapt er kennelijk niks van. Jij was, moet ik geloven, als een soort Rambo tekeergegaan.het ultieme offer moeten brengen ,ik zou niet met de wetenschap kunnen leven dat ik duizenden mensen heb laten vermoorden zonder enige vorm van weerstand te bieden
Die boeren hadden niet eens over de snelweg mogen rijden met die tractoren.Bert als je het nieuws goed hebt gevolgd worden de boeren die de borden hebben genegeerd vervolgt en krijgen alsnog een boete.
je hebt hem weggepest
Neen.
De gevangenis.
Heeft een interventie gehad (speed), zit nu in het vliegtuig naar Zuid-Afrika
Je snapt er kennelijk niks van. Jij was, moet ik geloven, als een soort Rambo tekeergegaan.
Lekker ongenuanceerd. Klinkt bijna als een landverrader. Niet verwacht. Lees je in man.Wat valt er te snappen aan lafheid ,wel graag de bink uithangen in je uniform en als het dan echt spannend gaat worden laat je 5000 mannen afvoeren en vermoorden
als je niet wilt sterven moet je ook niet het leger in gaan daar teken je namelijk voor
Lekker ongenuanceerd. Klinkt bijna als een landverrader. Niet verwacht.
Kijk eens je afgelopen paar posts terug. Lekker ongenuanceerd blaten. Je komt vaak zo graag op voor de Nederlander en de cultuur dit en dat maar als het erop aankomt lijk je te beroerd om je in te lezen, en geef je een trap na.Heb jezelf niet in de gaten hoe dom.je eigenlijk praat