MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #134.701
Kijk eens je afgelopen paar posts terug. Lekker ongenuanceerd blaten. Je komt vaak zo graag op voor de Nederlander en de cultuur dit en dat maar als het erop aankomt lijk je te beroerd om je in te lezen, en geef je een trap na.

Waar haal je de arrogantie vandaan om te beweren dat. Ik me niet in lees ? en verder zal me de Nederlander en zijn cultuur echt worst wezen ,

ik ben geen gefrustreerde PVv'r met een pakkie zware shag en Alidi bier ....

• #134.703
:popcorn:

• #134.704
Waar haal je de arrogantie vandaan om te beweren dat. Ik me niet in lees ? en verder zal me de Nederlander en zijn cultuur echt worst wezen ,
ik ben geen gefrustreerde PVv'r
Typisch. Jij noemt Dutchbat een stel lafbekken en dat je in feite meer eer hebt en had het allemaal anders gedaan en noemt mij arrogant.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #134.710
Een beetje wel.
Hoeveel popcorn mag je, met een budget van 94kcal?
Screenshot_2019-10-30-20-42-54-941_com.myfitnesspal.android.png

• #134.711

vanaf 11:42 tot 11:53 :roflol: Ik moest echt ff lachen want zo herkenbaar

Wacht maar tot je op jezelf woont.
Wat valt er te snappen aan lafheid ,wel graag de bink uithangen in je uniform en als het dan echt spannend gaat worden laat je 5000 mannen afvoeren en vermoorden

als je niet wilt sterven moet je ook niet het leger in gaan, daar teken je namelijk voor
Ik denk dat wij hier allemaal niet van de hoed en de rand weten en de details niet kennen om hier over te kunnen oordelen (of heb jij het 1600 pagina's tellende rapport gelezen en het 'mislukte fotorolletje' gezien?). Duidelijk is dat de eenheid daar niet opgewassen en te licht bewapend was. Verder ga ik er niet over oordelen, maar ik ga er vanuit dat de militairen daar naar eer en geweten hebben gehandeld.

Er zullen wellicht fouten gemaakt zijn, maar dat kan je niet alle militairen die daar zaten aanrekenen.
Die laatste zin van je vind ik wel erg ongenuanceerd.

• #134.713
Wacht maar tot je op jezelf woont.

Ik denk dat wij hier allemaal niet van de hoed en de rand weten en de details niet kennen om hier over te kunnen oordelen (of heb jij het 1600 pagina's tellende rapport gelezen en het 'mislukte fotorolletje' gezien). Duidelijk is dat de eenheid daar niet opgewassen en te licht bewapend was. Verder ga ik er niet over oordelen, maar ik ga er vanuit dat de militairen daar naar eer en geweten hebben gehandeld.

Er zullen wellicht fouten gemaakt zijn, maar dat kan je niet alle militairen die daar zaten aanrekenen.
Die laatste zin van je vind ik wel erg ongenuanceerd.
ik kom bij jou wonen!

Terug
Naar boven