AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.164
De twee merlot wijnen die me echt bij gebleven zijn waren de Merlotinox 2016 van Ormiale.
En Racigas 2014 van Chateau lestignac.
Al de andere konden me niet overtuigen.
Als monocepage zijnde dan.
Hmm... ik sta open voor elke soort wijn die je adviseert. Ik ben enkel niet van zoete wijnen.
Heb wel eens een "soort van erfenis" gehad van een aantal wijnen van Chateau de By (kwam ook van een iemand die dezelfde naam droeg). Deze zou na 5 jaar op perfecte dronk zijn en ik moet zeggen hij was perfect. Weet niet meer welke het exact was maar was wel een hele speciale.
Maar ben niet zo bekend in de wijnen als jij :o

• #135.166
Hmm... ik sta open voor elke soort wijn die je adviseert. Ik ben enkel niet van zoete wijnen.
Heb wel eens een "soort van erfenis" gehad van een aantal wijnen van Chateau de By (kwam ook van een iemand die dezelfde naam droeg). Deze zou na 5 jaar op perfecte dronk zijn en ik moet zeggen hij was perfect. Weet niet meer welke het exact was maar was wel een hele speciale.
Maar ben niet zo bekend in de wijnen als jij :o
Zal vast rolland de by zijn.
Is Frans , bordeaux. Dacht Saint-em of Medoc.
Ooit een 2009 gedronken.
Is wel al even geleden.
Was 1 van de eerste 12 flessen die ik kocht om een verzameling aan te leggen.

• #135.167
Zal vast rolland de by zijn.
Is Frans , bordeaux. Dacht Saint-em of Medoc.
Ooit een 2009 gedronken.
Is wel al even geleden.
Was 1 van de eerste 12 flessen die ik kocht om een verzameling aan te leggen.
Klopt. Was de Medoc!
Was voor mij ook al een tijd geleden. :)

• #135.169
Ja die heeft ook wel wat merlot hé.
Maar dacht minstens evenveel Cabernet franc en sauvignon.
De oude heer waar wij toen kwamen (deed veel mantelzorg toen) vroeg altijd of wij een "wijntje" kwamen doen :D koffie sloeg hij over bij bezoek....
Dus dan was t even een wijntje doen bij meneer de By. Hij was geen familie maar toch altijd leuk. Wijn als naamgenoot. :)

• #135.170
  • #135.171
Pakketje gemaakt ter radicalisering voor de orde der wijndebielen.

IMG_20191107_172342.jpg
Ik wacht met smart :heart:

• #135.174
Kan weer terug bed in. Nadat school vandaag niet door gaat en de manager mij den dag vrij gunt.

Weltrusten

• #135.175
Daar sluit ik me na mijn nachtdienst bij aan.

• #135.179
Hier wordt je toch zo vrolijk van, scheelt mij weer werk. Normaal gesproken raak ik geïrriteerd als mensen 10tjes erop laten.
gelijk mijn setje gedaan
88DD8DAB-CD1F-4B39-BC62-FC7570A29A07.jpeg

• #135.180
Terug
Naar boven