Voor jou is het Kidibul.Niet verwacht van jou... Enkel bier hoort bij echte mannen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor jou is het Kidibul.Niet verwacht van jou... Enkel bier hoort bij echte mannen
Om eerlijk te zijn, vgm is dat serieus 2 weken geleden
Tijd voor een interventie.Om eerlijk te zijn, vgm is dat serieus 2 weken geleden
Hmm... ik sta open voor elke soort wijn die je adviseert. Ik ben enkel niet van zoete wijnen.De twee merlot wijnen die me echt bij gebleven zijn waren de Merlotinox 2016 van Ormiale.
En Racigas 2014 van Chateau lestignac.
Al de andere konden me niet overtuigen.
Als monocepage zijnde dan.

Zoveel geduld heb ik niet.
Zal vast rolland de by zijn.Hmm... ik sta open voor elke soort wijn die je adviseert. Ik ben enkel niet van zoete wijnen.
Heb wel eens een "soort van erfenis" gehad van een aantal wijnen van Chateau de By (kwam ook van een iemand die dezelfde naam droeg). Deze zou na 5 jaar op perfecte dronk zijn en ik moet zeggen hij was perfect. Weet niet meer welke het exact was maar was wel een hele speciale.
Maar ben niet zo bekend in de wijnen als jij![]()
Klopt. Was de Medoc!Zal vast rolland de by zijn.
Is Frans , bordeaux. Dacht Saint-em of Medoc.
Ooit een 2009 gedronken.
Is wel al even geleden.
Was 1 van de eerste 12 flessen die ik kocht om een verzameling aan te leggen.

Ja die heeft ook wel wat merlot hé.Klopt. Was de Medoc!
Was voor mij ook al een tijd geleden.![]()
De oude heer waar wij toen kwamen (deed veel mantelzorg toen) vroeg altijd of wij een "wijntje" kwamen doenJa die heeft ook wel wat merlot hé.
Maar dacht minstens evenveel Cabernet franc en sauvignon.
koffie sloeg hij over bij bezoek....
Ik wacht met smartPakketje gemaakt ter radicalisering voor de orde der wijndebielen.
![]()

#TEAMALCOHOL
Goede stevige cabernet sauvignon bij een mooi stuk rood vlees gaat er altijd wel in.Merlot is zo moeilijk, maar als die goed is dan meestal wel memorabel...
Zullen we samen naar de aanstaande bodybuilding meet en ons dan onder het trainen al de vernieling in zuipen?
InZullen we samen naar de aanstaande bodybuilding meet en ons dan onder het trainen al de vernieling in zuipen?

Neen, als je zo irritant bent IRL als hier zou ik graag zo ver mogelijk van je verwijderd zijn.Zullen we samen naar de aanstaande bodybuilding meet en ons dan onder het trainen al de vernieling in zuipen?