Zo, hebben ze daar peutergym?De ex van dbb lid xzyxzy (??) die bii mij in de gym sport![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo, hebben ze daar peutergym?De ex van dbb lid xzyxzy (??) die bii mij in de gym sport![]()
Kimberly mag al auto rijden
Ik ken hem niet maar zou hem wel graag willen leren kennen
De ex van dbb lid xzyxzy (??) die bii mij in de gym sport![]()
En jij traint niet eens besmallxxs
Is een 7,3 dan niet om te janken?7.3 voor Economie, wiskunde zal wel een cijfer zijn om van te janken

Jij ging toch weg?
hey bert ik heb binnenkort ook examens, ik heb nog geen idee voor wat maar je wilt me vast helpen toch?!Is een 7,3 dan niet om te janken?
Had dat gezegd, dan had ik wel even dat wiskundetentamen voor je gemaakt.

Daar weet ik echt geen ruk van en ik was ook nog eens slecht in geschiedenis. Wis- en natuurkunde zie ik wel zitten.hey bert ik heb binnenkort ook examens, ik heb nog geen idee voor wat maar je wilt me vast helpen toch?!
ik heb sowieso kunstgeschiedenis, misschien zie je dat zitten?
Ik was goed in gym.Daar weet ik echt geen ruk van en ik was ook nog eens slecht in geschiedenis. Wis- en natuurkunde zie ik wel zitten.
Tijd om er goed in te worden dus! Geschiedenis moet je weten om fouten te weten wat men toen deed zodat je het in de toekomst zelf niet doet!Daar weet ik echt geen ruk van en ik was ook nog eens slecht in geschiedenis. Wis- en natuurkunde zie ik wel zitten.
ik vind meer die dikke guy die altijd op de bank zat langs de zijkant meer bij jou passen
En dan blijkt het in een tentamen matrixrekenen te zijn, of schud je dat ook nog uit je mouw?Is een 7,3 dan niet om te janken?
Had dat gezegd, dan had ik wel even dat wiskundetentamen voor je gemaakt.
Er goed in te worden nog wel. Ik zit niet meer op school knul.Tijd om er goed in te worden dus! Geschiedenis moet je weten om fouten te weten wat men toen deed zodat je het in de toekomst zelf niet doet!
god***domme wat een wijze woorden, al zeg ik het zelf
Ik werd gewoon als laatste gekozen natuurlijk.ik vind meer die dikke guy die altijd op de bank zat langs de zijkant meer bij jou passen
Leugens!!!
Ja maar ik stuur je gewoon mijn lesmateriaal door en dan leer je t maarEr goed in te worden nog wel. Ik zit niet meer op school knul.
Ik werd niet eens meer gekozen, ik ging automatisch naar een team als laatste