AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik kan beamen dat matrixrekenen op het vwo wel wordt gegeven bij wiskunde a, zelf gehad namelijk. n&t heeft doorgaans wiskunde b waardoor jullie het niet hebben gekregen.
Verkapt-kijk-mij-vwo-hebben-gedaan-post trouwens.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Verkapt-kijk-mij-vwo-hebben-gedaan-post trouwens.
moet laten zien dat ik van de elite ben, niet voor niets elite lid van het mooie dbb!
jij moest anders ook lekker laten weten dat je n&t hebt gedaan op het vwo, HYPOCRIET!!
 
moet laten zien dat ik van de elite ben, niet voor niets elite lid van het mooie dbb!
jij moest anders ook lekker laten weten dat je n&t hebt gedaan op het vwo, HYPOCRIET!!
En dat niet alleen, ik moest ook laten weten dat ik tenminste twee jaar van de uni heb gedaan.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
En dat niet alleen, ik moest ook laten weten dat ik tenminste twee jaar van de uni heb gedaan.
Niets afgerond? Dus eigenlijk heb je niets gedaan...
 
moet laten zien dat ik van de elite ben, niet voor niets elite lid van het mooie dbb!
jij moest anders ook lekker laten weten dat je n&t hebt gedaan op het vwo, HYPOCRIET!!
Zit hier van alles elite. Hockeymeisjes, latijnsprekers, universitairen en nerds.

Gelukkig hebben we thuggish om een beetje balans terug te brengen. En anders doet Wanna dat wel toch ? #laaggeleid
 
Zit hier van alles elite. Hockeymeisjes, latijnsprekers, universitairen en nerds.

Gelukkig hebben we thuggish om een beetje balans terug te brengen. En anders doet Wanna dat wel toch ? #laaggeleid

Broer ik zit op de Hanze en ga volgende jaar afstuderen. Noem je mij nou dom ? Dikke la pampa dat je bent
 
Ook moeders van moeders?
 

Go dreetje
 
Back
Naar boven