AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.321
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #135.322
Verkapt-kijk-mij-vwo-hebben-gedaan-post trouwens.
moet laten zien dat ik van de elite ben, niet voor niets elite lid van het mooie dbb!
jij moest anders ook lekker laten weten dat je n&t hebt gedaan op het vwo, HYPOCRIET!!

• #135.323
moet laten zien dat ik van de elite ben, niet voor niets elite lid van het mooie dbb!
jij moest anders ook lekker laten weten dat je n&t hebt gedaan op het vwo, HYPOCRIET!!
En dat niet alleen, ik moest ook laten weten dat ik tenminste twee jaar van de uni heb gedaan.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #135.329
Zit hier van alles elite. Hockeymeisjes, latijnsprekers, universitairen en nerds.

Gelukkig hebben we thuggish om een beetje balans terug te brengen. En anders doet @Wanna dat wel toch ? #laaggeleid

• #135.331
Zit hier van alles elite. Hockeymeisjes, latijnsprekers, universitairen en nerds.

Gelukkig hebben we thuggish om een beetje balans terug te brengen. En anders doet @Wanna dat wel toch ? #laaggeleid

Broer ik zit op de Hanze en ga volgende jaar afstuderen. Noem je mij nou dom ? Dikke la pampa dat je bent

• #135.336
Ook moeders van moeders?

• #135.338

Go dreetje

• #135.339
Taken 3 gemist op de tv.

Terug
Naar boven