ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Collega pleurde een 750gr zak winegums op tafel gisteren. Maar heb er geen een gepakt.
Ad hominen.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Een lid(@yasmine) uitlokken? Hoeveelste keer is dit nou wel niet Sanca?
En hierom ben jij geen moderator. Altijd uitlokken totaal geen aanzien hebben. Lulletje rozenwater ben jij.Een lid(@yasmine) uitlokken? Hoeveelste keer is dit nou wel niet Sanca?
Hoe vaak heb ik je gewaarschuwd?
Bij deze krijg jij een strafpunt jongeman.
Meteen de hele zak dus?Collega pleurde een 750gr zak winegums op tafel gisteren. Maar heb er geen een gepakt.

Nein. He-le-maal NIETS.
Ga zo gebak eten ter compensatie

Ik heb een halve cheescake op en er ligt nog een andere helft op me te wachten. 750gr, no regrets.
En dan morgen 1500 buikspieroefeningen doenIk heb een halve cheescake op en er ligt nog een andere helft op me te wachten. 750gr, no regrets.

om buikvet te verbranden hé
Pindakaas erop smeren
Het hoge volume maakt er een soort cardio van dus onrechtstreeks klopt je stelling wel...
Knap hoor @Bubs je krijgt van mij een sticker.Collega pleurde een 750gr zak winegums op tafel gisteren. Maar heb er geen een gepakt.
Dankje
Ik heb een halve spacecake op en er ligt nog een andere helft op me te wachten. 750gr, no regrets.
Kut autocorrect.
Volgens mij krijg je dat ook niet op de middelbare school. Ik althans niet.
Same, vwo met n&t-profiel, niet gehad. Pas op de uni in mijn tweede jaar.
ik kan beamen dat matrixrekenen op het vwo wel wordt gegeven bij wiskunde a, zelf gehad namelijk. n&t heeft doorgaans wiskunde b waardoor jullie het niet hebben gekregen.Ik ben van voor de profielen. Maar het zat in wiskunde a dacht ik. Wij moesten integralen en differentiëren.
ik kan beamen dat matrixrekenen op het vwo wel wordt gegeven bij wiskunde a, zelf gehad namelijk. n&t heeft doorgaans wiskunde b waardoor jullie het niet hebben gekregen.