AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.344
Een hele goede morgen
Zonder een vrouw aan je kop
Die je dag loopt te verstoren

• #135.345
Een hele goede morgen
Zonder een vrouw aan je kop
Die je dag loopt te verstoren

Je doet mij denken aan een meid die ik ken. Loopt continue te roepen hoe gelukkig ze is als vrijgezel maar intussen weet iedereen dat ze zich eenzaam voelt, best wel sneu..

• #135.347
Eindelijk terug verwarming... Doet wel goed na 1.5 jaar zonder te zitten :kerst:

• #135.348
Vandaag eerste inject laten zetten... Ik prefereerde glute maar de naalden waren niet geschikt daarvoor, dus maar schouder gedaan. Wel behoorlijk last van PIP nu :(

#griepprik :needle:

• #135.349
  • #135.352
Griepprik? Misschien als ik ouder dan 50-55 ben. Zelf 2 gehad en 2 keer echt niet goed bevallen. Daarna niet meer genomen en niet meer zo beroerd geweest ook.
Wat is jouw overweging om het wel te doen @Joostb_2000

• #135.353
Griepprik? Misschien als ik ouder dan 50-55 ben. Zelf 2 gehad en 2 keer echt niet goed bevallen. Daarna niet meer genomen en niet meer zo beroerd geweest ook.
Wat is jouw overweging om het wel te doen @Joostb_2000

Ben ermee opgegroeid. Lage weerstand dus heb deze altijd al gehad. Voor mij was het niet meer dan routine/gewoonste zaak van de wereld. Geloof ook niet in al die anti-vaccinatie groepen/argumenten. Ik ben gewoon sneller ziek dan de gemiddelde persoon dus zie het enkel als nuttig.

• #135.354
Ben ermee opgegroeid. Lage weerstand dus heb deze altijd al gehad. Voor mij was het niet meer dan routine/gewoonste zaak van de wereld. Geloof ook niet in al die anti-vaccinatie groepen/argumenten. Ik ben gewoon sneller ziek dan de gemiddelde persoon dus zie het enkel als nuttig.
Helder.
Geloof ook niet in al die anti-vaccinatie groepen/argumenten.
Daar geloof ik ook niet in. Als mensen de eigen kinderen niet willen laten vaccineren, laat ze dan ook maar thuis.

Laatst bewerkt:
  • #135.355
Ik begin er (nog steeds) niet aan :kerst:

• #135.356
Terug
Naar boven