Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik focus me maar op het lekkere eten/vrouwen daar...
Jij ging toch een opleiding volgen daar of is het een vakantie?Ik focus me maar op het lekkere eten/vrouwen daar...
Zo stel ik mij @ThuggishRuggish altijd voor.Guust Flater is wel een beetje een held van mij. Heerlijk leven die gast.
vadercursusJij ging toch een opleiding volgen daar of is het een vakantie?

Cocaïne dealen.Jij ging toch een opleiding volgen daar of is het een vakantie?
Wie is Guust? Opgezocht uitkomst ken ik niet. Bedankt voor het compliment.
Slaapt veel. Laconiek. Zijn experimenten leiden altijd tot chaos.
Veel van gelezen. Asterix, guust, Robbedoes waren mijn favorieten. Mijn vader had ook verzamelbundels van de Robbedoes (weekblad) alles uit haren 70 en misschien nog eerder. Erg leuk.Vroeger veel gelezen, m'n vader heeft ook alle Suske en Wiskes tot een jaar of 15 terug, inclusief Rikkie en Wiske (in Chocowakije) en een aantal expemplaren nog niet volledig in kleur (volgens mij ook Het Eiland Amoras). Verder nog Lucky Luke, Kuifje, Guust Flater, Sjors en Sjimmie (uiteraard ook de oude originele), Billie Turf, Jerome, De Generaal, Asteris en Obelix, Robert en Bertrand, Storm, Trigië, Robbedoes en Kwabbernoot en nog een paar series.
Inderdaad, dat was ruk.Douwe Dabbert hadden we ook strips van maar die vond ik altijd saai in de DD.
Slaapt veel. Laconiek.
Ik slaap niet veel experimenteer ook niet echt. Laconiek zit wat in. Maar dat is een van de drie. DussssDouwe Dabbert hadden we ook strips van maar die vond ik altijd saai in de DD.
Slaapt veel. Laconiek. Zijn experimenten leiden altijd tot chaos.
'k Moest ook direct aan Willie Wortel denken, ben tot op beschamende leeftijd lid geweest van de DD.
Ik vind @Galen wel een Willie Wortel.
Die had mijn pa ook. En de ‘zwartkijker’ heelHeb ook een keer een seks suske en wiske gehad. Jeromeke spoot natuurlijk weer tot aan de hemel.