MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Guust Flater is wel een beetje een held van mij. Heerlijk leven die gast.
     
    Vroeger veel gelezen, m'n vader heeft ook alle Suske en Wiskes tot een jaar of 15 terug, inclusief Rikkie en Wiske (in Chocowakije) en een aantal expemplaren nog niet volledig in kleur (volgens mij ook Het Eiland Amoras). Verder nog Lucky Luke, Kuifje, Guust Flater, Sjors en Sjimmie (uiteraard ook de oude originele), Billie Turf, Jerome, De Generaal, Asteris en Obelix, Robert en Bertrand, Storm, Trigië, Robbedoes en Kwabbernoot en nog een paar series.
    Veel van gelezen. Asterix, guust, Robbedoes waren mijn favorieten. Mijn vader had ook verzamelbundels van de Robbedoes (weekblad) alles uit haren 70 en misschien nog eerder. Erg leuk.
     
    Heb ook een keer een seks suske en wiske gehad. Jeromeke spoot natuurlijk weer tot aan de hemel.
     
    Douwe Dabbert hadden we ook strips van maar die vond ik altijd saai in de DD.

    Slaapt veel. Laconiek. Zijn experimenten leiden altijd tot chaos.
    Ik slaap niet veel experimenteer ook niet echt. Laconiek zit wat in. Maar dat is een van de drie. Dussss
     
    Nvm.
     
    Laatst bewerkt:
    Trouwens ook net keilekker getraind. Tweede dag achter elkaar ivm druk gedoe van mijn vrouw.

    Echt lekker. Was sterker dan gisteren! Bp mag weer omhoog, net als squat (yay)
     
    Back
    Naar boven