Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Nvm.
     
    Laatst bewerkt:
    Crush voor Kuifje???
     
    Vandaag eerste inject laten zetten... Ik prefereerde glute maar de naalden waren niet geschikt daarvoor, dus maar schouder gedaan. Wel behoorlijk last van PIP nu :(

    #griepprik :needle:
    ik heb net 4 vaccinaties gekregen, dus allebei mijn schouders en triceps :D
     
    Het schijnt dat het singles day is vandaag. Geen idee wat ik er mee moet, maar hoorde 't op de radio.
     
    Waarom vraag je hem niet in je quad
    geen zin in, dit is wel zo makkelijk met een t-shirt.
    Voelde me wel heel even trots dat toen ik mijn jas uit trok dat ze opeens meldde dat ik uit moet kijken met trainen, terwijl ik nog mijn vest aan had:D
     
    DD is goud toch? Mijn zusje heeft 'm denk ik van 22e tot 27e gehad. Las ik ze daarna.
    En vroeger natuurlijk, vanaf kleins af aan tot mijn 16e denk ik. Moest ook lachen om de bekende Nederlanders met de namen die dan omgedraaid werden.

    Suske en Wiske, Asterix en Obelix, Lucky Luke hadden we ook compleet. Guust Flater en nog een paar waren ook bijna compleet.
    Vroeger veel gelezen, m'n vader heeft ook alle Suske en Wiskes tot een jaar of 15 terug, inclusief Rikkie en Wiske (in Chocowakije) en een aantal expemplaren nog niet volledig in kleur (volgens mij ook Het Eiland Amoras). Verder nog Lucky Luke, Kuifje, Guust Flater, Sjors en Sjimmie (uiteraard ook de oude originele), Billie Turf, Jerome, De Generaal, Asteris en Obelix, Robert en Bertrand, Storm, Trigië, Robbedoes en Kwabbernoot en nog een paar series.
     
    Nvm.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: BB_
    geen zin in, dit is wel zo makkelijk met een t-shirt.
    Voelde me wel heel even trots dat toen ik mijn jas uit trok dat ze opeens meldde dat ik uit moet kijken met trainen, terwijl ik nog mijn vest aan had:D
    Morgen heb je spijt
     
    Sjors en Sjimmie mag je niet vergeten.

    Crush voor Sally.
    Sally werd pas geïntroduceerd in de moderne volgens mij. De oude zijn helemaal goud.
    1887.w520.0.078c8ca.png
     
    Back
    Naar boven