Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Geinig man. Echt herinneringen van vroeger.
    Onze ouders (of een van) wilde nog wel lange tijd verzamelen, ik heb dat nooit gedaan. Jullie?
    Ik heb niets verzameld. M'n vader had er zo veel. Wel vaak samen met m'n broertje naar de bieb en daar in de leeshoek lezen. :p
     
    Yeah. Arendsoog haha.

    Die vond ik dan weer nieT zo interessant. Maar mijn moeder had oude boeken van Pietje Bel, dat vind ik echt top toen ik 8 was. Overigens toen al super ouderwets.
     
    Nee, ik verzamel geen strips. Heb wel wat Haagse Harry, cult. En wat Asterix.
     
    nvm.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Jij ging toch een opleiding volgen daar of is het een vakantie?
    Jaa studeren in Peru voor een semester. Maar ook een maandje Colombia van tevoren en misschien weekje Buenos Aires erna.
    1573507973266.png

    Cocaïne dealen.
    Doe ik maar niet, ik zou een betaalmiddel zijn in de gevangenissen daar :roflol: :roflol:
     
    Is wel leuk als je dat kunt delen.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Mijn vader genoot ook altijd van films. Ga nog steeds af en toe met hem naar de film. Is wel leuk als je dat kunt delen, en hij wakker blijft. Muziek ook veel gehoord, veel rock vroeger. Later fasen met klassiek en ander instrumentaal.
    Misschien vind ie de nieuwe Rambo wel leuk ...."Last Blood"
     
    Vanaf nu moeten we van de Nederlands docent elke week een uurtje lezen

    bestel wel een roid boek
     
    Galen heeft al een Nederlandstalig boekje over anabolen? Wist jij dat niet?
    Het boek waar hij nu mee bezig is is Engelstalig.
    Edit: fake fan boy spotted?
    Of doen alsof hij het niet wist zodat het kan lijken alsof hij niet echt bezig is met AAS. Chess 3D.
     
    Je bedoelt dat boek waar ik geen reet van begrijp?
    Ik lees liever in het Engels trouwens. Dat nieuwe boek belooft veel goeds. :)
     
    Back
    Naar boven