XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.584
Achterbumper hersteld van mijn auto, goed werk geleverd door carglass

• #135.586
Dat is weer gefixt
20191116_235516.jpg

• #135.588
Wat zijn de VS toch een mooi land. Als militair mag je bij de paspoortcontrole in de diplomatenrij gaan staan en omzeil je 45 minuten wachten. En vervolgens met als eerste boarden en word je vriendelijk bedankt voor het feit dat je dient.

• #135.589
Wat zijn de VS toch een mooi land. Als militair mag je bij de paspoortcontrole in de diplomatenrij gaan staan en omzeil je 45 minuten wachten. En vervolgens met als eerste boarden en word je vriendelijk bedankt voor het feit dat je dient.
Grootste terroristische organisatie ter wereld, echt een mooi land.

• #135.590
Ja echt bizar hoeveel privileges ze daar krijgen. Blijft me verbazen.

• #135.591
Grootste terroristische organisatie ter wereld, echt een mooi land.

En als je daar zwart bent heb je pech en als je erg ziek bent en naar het ziekenhuis moet en geen verzekering of geld hebt helpen ze je niet, vluchtelinggezinnen worden van elkaar gescheiden, etc etc. Maar prachtig hoor. Goeie president ook :roflol:

• #135.592
En als je daar zwart bent heb je pech en als je erg ziek bent en naar het ziekenhuis moet en geen verzekering of geld hebt helpen ze je niet, vluchtelinggezinnen worden van elkaar gescheiden, etc etc. Maar prachtig hoor. Goeie president ook :roflol:
Alles komt goed.
Kanye doe president.

• #135.594
Bijzonder hoe mensen kunnen oordelen over een land waar ze niet of nauwelijks geweest zijn en de mening grotendeels gebaseerd is op de beelden die door onze media worden geschetst

• #135.596
Wat heb je trouwens allemaal aparte en leuke wijnetiketten, maak je zelf wijn?
Dankjewel.
Nee, al is de zoektocht naar een eigen stukje land al even bezig.
Helaas wonen wij in een gebied waar de landbouwgrond al snel tegen de €10 per vierkante meter gaat.
Om een geschikt perceel te vinden...

• #135.598
Je mening baseren op de snelheid van de douane vanwegen je militaire status is natuurlijk wel goed gefundeerd. Dus je vertelt me dat wat ik zeg niet klopt? En wat droef zegt klopt ook niet?

• #135.600
Ja maar daar kunnen de Amerikanen toch ook niks aan doen?

Terug
Naar boven