AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.621
  • #135.622
Die tijd is al lang voorbij. Veel zwarte mensen blijven in een slachtofferrol zitten omdat dit een sterke en makkelijke machtspositie is. Witte mensen hebben wel een racisme verleden en heden. Kijk bijvoorbeeld naar wat er nu met blanke Afrikaanse boeren gebeurd.

Haha wat al lang voorbij? Racisme is nog lang niet voorbij. Wat er nu in Afrika gebeurt met die boeren weet ik niet precies, heb wel gelezen dat de rollen zijn omgedraaid en je als witte moeilijker aan werk komt. White privilige is daar dan op dat gebied voorbij, jeey!

• #135.623
En dit allemaal op een zondag... Geniet eens van 't weekend ipv nutteloze kut discussies

• #135.624
Deze discussie hier toch niet zoveel zin, aangezien het merendeel hier wit en man is dus alle priveleges heeft en zich niet kan voorstellen hoe het is als je dat niet hebt.

• #135.625
Haha wat al lang voorbij? Racisme is nog lang niet voorbij. Wat er nu in Afrika gebeurt met die boeren weet ik niet precies, heb wel gelezen dat de rollen zijn omgedraaid en je als witte moeilijker aan werk komt. White privilige is daar dan op dat gebied voorbij, jeey!
Waar Heb ik gezegd dat racisme voorbij is?
Blanken worden uit hun huizen gejaagd, afgetuigd en zelfs vermoord en jij vind dit goed?
Best wel misselijkmakende gedachtengang heb jij

• #135.626
Volgens mij zijn er boeren vermoord daar :o

• #135.627
Waar Heb ik gezegd dat racisme voorbij is?
Blanken worden uit hun huizen gejaagd, afgetuigd en zelfs vermoord en jij vind dit goed?
Best wel misselijkmakende gedachtengang heb jij

Waar zeg ik dat ik dit goed vind? Ik zeg juist dat ik niet weet wat er speelt met de boeren.

• #135.628
Deze discussie hier toch niet zoveel zin, aangezien het merendeel hier wit en man is dus alle priveleges heeft en zich niet kan voorstellen hoe het is als je dat niet hebt.
Tsje, ik ben er hier voor aan het zeggen dat ik vind dat mensen gelijk behandeld moeten worden en dat dit ook vaak gebeurd. Ik zeg hierbij ook dat racisme langs alle kanten kan komen, ook tegen blanken...
Denk eens een keer goed na over wat je nu zelf probeert te zeggen.

• #135.631
Dan zal je met die “jeey” wel iets anders bedoelen zeker.

Ja dat de witte privelege voorbij is op dat gebied, staat er ook letterlijk. Ik sta nergens te juichen om geweld tegen witte mensen. Ik ga niet meehuilen omdat er nu eens iets andersom gebeurt nee.

• #135.632
Ja dat de witte privelege voorbij is op dat gebied, staat er ook letterlijk. Ik sta nergens te juichen om geweld tegen witte mensen. Ik ga niet meehuilen omdat er nu eens iets andersom gebeurt nee.
Je weet niet wat eer daar gebeurt maar dat “witte privilege” voorbij is weet je dan weer wel. Nogal selectief ben jij, ook niet al te snugger heb ik zo het gevoel.

• #135.633
Je weet niet wat eer daar gebeurt maar dat “witte privilege” voorbij is weet je dan weer wel. Nogal selectief ben jij, ook niet al te snugger heb ik zo het gevoel.

Dat maak ik op uit het feit dat witte mensen nu moeilijker aan een baan komen. De privilege was juist dat dat makkelijker ging, wie is nu de snuggere hier?

• #135.634
Dat maak ik op uit het feit dat witte mensen nu moeilijker aan een baan komen. De privilege was juist dat dat makkelijker ging, wie is nu de snuggere hier?
Dus je weet niet dat daar een blankenvervolging aan de gang is maar wel dat een blanke daar moeilijker aan het werk komt?

• #135.640
Jup :p
994DE5E5-B9C1-4D7B-995A-0A97303E1F2A.jpeg

Terug
Naar boven