MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.602
Je mening baseren op de snelheid van de douane vanwegen je militaire status is natuurlijk wel goed gefundeerd. Dus je vertelt me dat wat ik zeg niet klopt? En wat droef zegt klopt ook niet?
Daar baseer ik mijn mening niet op en neem het niet zo serieus. Na 20 uur onderweg zijn en moeten haasten voor mn overstap vond ik gewoon relaxed dat ik snel door mocht. Op Schiphol heb ik netjes op mijn beurt gewacht (overigens kun je daar ook voorrang krijgen) en ik heb net als iedereen 10,5 uur in de economy class opgevouwen gezeten.:p

• #135.603
Maar, los van de politiek en Trump en dingen die minder geregeld zijn, vind ik de VS een prachtig en veelzijdig land.
Het heeft gewoon een bepaalde aantrekkingskracht. Je kunt er van houden of niet. Ook fijn dat ik hier gewoon een SUV mee krijg en nergens iemand iets hoor roepen over hoeveel stikstof ik uitstoot.
Dadelijk lekker trainen, hotelgym is 24/7 open. :D

• #135.604
Grootste terroristische organisatie ter wereld, echt een mooi land.
Sjongejonge, wat bekrompen. Haha.
Misschien vergeet je hoeveel militairen de VS voor onze vrijheid hebben opgeofferd en in welke conflicten zij voor Europa de rapen uit het vuur hebben gehaald.

Laatst bewerkt:
  • #135.605
  • Like
Waarderingen: LM
  • #135.606
Ik denk dat mensen met een donkere huidskleur hier niet anders worden behandeld dan in Nederland, misschien zelfs beter.
Wat denk je hoe de VS over Nederland denken met ons 'rascistische' Sinterklaasfeest.

• #135.607
Genoeg gezegd. Het bevalt mij hier wel. :cool:

• #135.608
Wat denk je hoe de VS over Nederland denken met ons 'rascistische' Sinterklaasfeest.
Ja, daaaaag... Daar hebben ze het Blackface fenomeen, in de theater- en filmwereld, gehad natuurlijk.

1573986516570.png

Singer and actor Al Jolson wearing blackface in the musical film The Jazz Singer

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #135.609
Dat was ook gewoon een cultuur dingetje.

slavernij cultuur

• #135.610
Wat zijn de VS toch een mooi land. Als militair mag je bij de paspoortcontrole in de diplomatenrij gaan staan en omzeil je 45 minuten wachten. En vervolgens met als eerste boarden en word je vriendelijk bedankt voor het feit dat je dient.
Maar jij zit op kantoor. :trollface:
Dan ben je geen echte

• #135.612
Black Piet zou het toch moeten zijn. Blackface geeft het wel een andere lading. En mensen uit USA zijn vaak ook niet op de hoogte van wat het precies inhoud. Nou dat is eruit.

• #135.616
Dat er veel kleurlingen zijn die “blanke” rollen spelen.
Zie bijvoorbeeld naar wat Disney de laatste jaren aanneemt als acteurs.
Niet dat ik daar persoonlijk een probleem mee heb, zolang de aangenomen acteur de rol goed vertolkt

• #135.617
Dat er veel kleurlingen zijn die “blanke” rollen spelen.
Zie bijvoorbeeld naar wat Disney de laatste jaren aanneemt als acteurs.
Niet dat ik daar persoonlijk een probleem mee heb, zolang de aangenomen acteur de rol goed vertolkt

Ik doel meer op dat het triest was dat zwarte mensen te min waren om te mogen acteren en het vaak nog steeds stereotype rollen zijn waardoor het verkeerde denkbeeld over zwarte mensen in stand wordt gehouden en het gewoon nog steeds triest is. Witte mensen hebben geen racisme verleden/heden dus dat is totaal anders.

• #135.618
Ik doel meer op dat het triest was dat zwarte mensen te min waren om te mogen acteren en het vaak nog steeds stereotype rollen zijn waardoor het verkeerde denkbeeld over zwarte mensen in stand wordt gehouden en het gewoon nog steeds triest is. Witte mensen hebben geen racisme verleden/heden dus dat is totaal anders.
Heb hier anders nog vaak last van hoor.

• #135.619
Die tijd is al lang voorbij. Veel zwarte mensen blijven in een slachtofferrol zitten omdat dit een sterke en makkelijke machtspositie is. Witte mensen hebben wel een racisme verleden en heden. Kijk bijvoorbeeld naar wat er nu met blanke Afrikaanse boeren gebeurd.

Terug
Naar boven