- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@bodybuilding.nl
Is het een mogelijkheid om een kotspoppetje toe te voegen aan de "like"-mogelijkheden? Wow, angry and sad just don't always cut it.
Dat zou mijn dag goed maken![]()

Gefeliciteerd!Eindelijk bevestiging van m'n leidinggevende dat ik ipv 24 uur nu 32 uur op contract krijg! goed excuus voor taart toch?
Wat leuk! GefeliciteerdVan Mason GarmentsIk mocht kiezen uit de hele collectie...
Aspireren jullie ook?Eindelijk een paar IM- en SC-injecties mogen geven.
"Zo, dat gaat vlot."
- "Haha ja, veel geoefend tijdens de lessen."
![]()
Voor tren wel handig ivm adertje en trenhoestbui. De rest niet nodig.
Eindelijk een paar IM- en SC-injecties mogen geven.
"Zo, dat gaat vlot."
- "Haha ja, veel geoefend tijdens de lessen."
![]()

Heeft niks te maken met tren maar met de olie.Voor tren wel handig ivm adertje en trenhoestbui. De rest niet nodig.
Altijd bij IM. Niet bij SC.
Ben geen dokter, maar vermoed dat de werking van een injectievloeistof die bedoeld is voor IM-injectie wat ondermijnd wordt door ze IV te injecteren. Je mag dan wel IM injecteren voor een snelle opname, rechtstreeks in de bloedbaan injecteren lijkt me another cook.Voor tren wel handig ivm adertje en trenhoestbui. De rest niet nodig.
@BertBen First Dates aan het kijken. Daarin heeft Arjan een date met Saskia. Arjan wil graag PT worden en squat veel. Arjan is een tikje onzeker.
Welke dbb’er is Arjan?

Dat zal best, maar het heet gewoon trenhoestbui en geen trenhetkomtdoordeoliehoestbui

True. Behalve dat coach en squatten dan.
Ook wel door test zo’n hoestbui. Had m zelf 2 weken geledenDat zal best, maar het heet gewoon trenhoestbui en geen trenhetkomtdoordeoliehoestbui![]()