- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta op scherp. Ik moet even normaal doenHey thug jij nog een leuke moeder grap. Of ben je te druk met @Wanna zijn moeder
He, jij ook al? Ik moet mij ook gedragen...
Oh deed jij normaal?

De kaarten zijn niet eerlijk verdeeld in het leven. Je moeder heeft haar niet gedragen hoor!

De kaarten zijn niet eerlijk verdeeld in het leven. Je moeder heeft haar niet gedragen hoor!![]()
![]()
Probeer ik
.
Dat hele land is zo'n beetje groot geworden door de onvrijwillige diensten van mensen met een donkere huidskleur.Ik denk dat mensen met een donkere huidskleur hier niet anders worden behandeld dan in Nederland, misschien zelfs beter.
Wat denk je hoe de VS over Nederland denken met ons 'rascistische' Sinterklaasfeest.

FixedDat hele land is zo'n beetje groot geworden door de diensten van Nederlanders.

@bodybuilding.nl
Is het een mogelijkheid om een kotspoppetje toe te voegen aan de "like"-mogelijkheden? Wow, angry and sad just don't always cut it.
Dat zou mijn dag goed maken![]()
of
Net terug van de gym...zo richting de trein voor de wereldreis richting 020 voor de uitreiking van mijn gewonnen sneakers en een meet en greet met Rolf Sanchez![]()
Net terug van de gym...zo richting de trein voor de wereldreis richting 020 voor de uitreiking van mijn gewonnen sneakers en een meet en greet met Rolf Sanchez![]()
Ik mocht kiezen uit de hele collectie...