AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • En kopen?
     
    Kijk ik op videoland staat het zonnetje in huis er ook op. Thuggi blijft binnen
     
    Weer een paar singles met 70kg kunnen benchen:heart:
    TQNKaS.gif
     
    Ondanks dat ik geen UB kan trainen vandaag, ik een allergische reactie heb van de tape, me huid er op sommige plekken af ligt, is dit toch wel een tering lekker lb training geweest.
     
    Ondanks dat ik geen UB kan trainen vandaag, ik een allergische reactie heb van de tape, me huid er op sommige plekken af ligt, is dit toch wel een tering lekker lb training geweest.
    Ik zag het net. Ziet er niet fijn uit damnn
     
    Kan je geen andere soort tape gebruiken?

    Ja is idd de bedoeling de volgende keer, maar nooit eerder last van gehad. En ben al aardig vaak ingetaped.

    Ik zag het net. Ziet er niet fijn uit damnn

    Nee werd ook wel even een beetje naar toen ik zag dat er een stukje huid af was. Tape ging er wel makkelijk af gelukkig en heb maar op 1 ander stukje ook zo'n plekje. Alsof je huid oplost van die troep:o
     
    Ondanks dat ik geen UB kan trainen vandaag, ik een allergische reactie heb van de tape, me huid er op sommige plekken af ligt, is dit toch wel een tering lekker lb training geweest.
    Ik ken t .
    Had t ook met gewone sport tape.
    Daarna pinotape gebruikt. Das antiallergisch. Werkt goed.
     
    Ik ken t .
    Had t ook met gewone sport tape.
    Daarna pinotape gebruikt. Das antiallergisch. Werkt goed.

    Thanks voor de tip, zal het navragen bij mijn sport masseur. Die heeft een aardig groot assortiment haha.
     
    Back
    Naar boven