Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vinden jullie van de vorm van mijn BOR?
Ik krijg mijn rug niet volledig horizontaal, gewoon niet lenig genoeg, benen blijven ook gebogen, hamstrings te kort, maar voel hem wel goed.
Wat vinden jullie van de vorm van mijn BOR?
Ik krijg mijn rug niet volledig horizontaal, gewoon niet lenig genoeg, benen blijven ook gebogen, hamstrings te kort, maar voel hem wel goed.
Morgen je volvreten

Sterk werkBench Press - Close Grip (Barbell)
Set 1: 20 kg × 10 [Warm-up]
Set 2: 70 kg × 8
Set 3: 90 kg × 5
Set 4: 90 kg × 3
Set 5: 70 kg × 8
Set 6: 70 kg × 8
begin je niet met de zwaarste oefening als 1e...armen pak je overal wel bijThnX, dat stukje is altijd best zwaar na flink wat biceps volume al, zit dan al zo’n 40min in mijn training, was na de 5x 90kg ook wel behoorlijk leeg.De dips daarna (met 100kg BW) zijn killing, compleet pap daarna.
gaat zeker goed komen...zijn lekkere gewiggies man!Nee, ik geloof nog in een old school body part schema, waarbij de CGBP voor mij primair triceps is en tevens de ondersteunende borst, samen met de dips, 3 dgn na de primaire borst training.
het gaat mij ook niet om de absolute voortgang van het gewicht, is wel leuk, maar gevoel is op dit moment leidend.