- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Als er iemand z'n mond moet houden ben jij het wel. Jij durft nog niet eens je kleine teen te posten..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er iemand z'n mond moet houden ben jij het wel. Jij durft nog niet eens je kleine teen te posten..
Als ik wist waar Arminius woonde hadden al er een bombardementen uitgevoerd geweest.

Bert ga even op de trap zitten afkoelen en koM maar terug wanneer je weer normaal kan doen.Als er iemand z'n mond moet houden ben jij het wel. Jij durft nog niet eens je kleine teen te posten..
Als ik wist waar Arminius woonde hadden al er een bombardementen uitgevoerd geweest.![]()
Ik heb ze voor minder gekregen pas op BertusAls ik wist waar Arminius woonde hadden al er een bombardementen uitgevoerd geweest.![]()
Is dit nou een doodsbedreiging? ADMINS MAG DIT ZO MAAR?!?!?!?!Als ik wist waar Arminius woonde hadden al er een bombardementen uitgevoerd geweest.![]()

/out xD
Handen af van onze hulpverlenersAls ik wist waar Arminius woonde hadden al er een bombardementen uitgevoerd geweest.![]()

Zoek je problemen hiero?
Veel plezierJa hij moet uitgeschakeld worden zodat wij LM kunnen claimen.
Mag jij zomaarIs dit nou een doodsbedreiging? ADMINS MAG DIT ZO MAAR?!?!?!?!![]()
Ja.Is dit nou een doodsbedreiging? ADMINS MAG DIT ZO MAAR?!?!?!?!![]()
Zou jij bang zijn van de Nederlandse luchtmacht?Is dit nou een doodsbedreiging? ADMINS MAG DIT ZO MAAR?!?!?!?!![]()
www.google.com