- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Wedden dat jij dat niet kan?Kerst bijna voorbij, nu oud en nieuw en iedereen kan weer normaal doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wedden dat jij dat niet kan?Kerst bijna voorbij, nu oud en nieuw en iedereen kan weer normaal doen
Sterkte nog evenKerst bijna voorbij, nu oud en nieuw en iedereen kan weer normaal doen

Was toch al algemeen bekend

Als jij net zo normaal was als ik had je wel meer dan 1 kutje gehad in je leven
Stoer.Als jij net zo normaal was als ik had je wel meer dan 1 kutje gehad in je leven
Ik probeer het al 29 jaar...Kerst bijna voorbij, nu oud en nieuw en iedereen kan weer normaal doen
De ware? Hoe kan ze nu nog de ware zijn?Liever 1x de ware dan 100x zonder dat het echt iets wordt. Slechts mijn voorkeur, ieder z'n ding.
Liever 1x de ware dan 100x zonder dat het echt iets wordt. Slechts mijn voorkeur, ieder z'n ding.

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik dat liever zou hebben. Ik ga niet met iemand met de intentie dat het verder niets wordt. Dat niet alles in 1x slaagt is nou eenmaal de realiteit, maar als mannen beginnen over hoeveel met hoeveel dames ze wel niet het bed hebben gedeeld, wekt dat bij mij geen jaloezie op.
Niet alles in het leven is als in een sprookje. Zo is het nou eenmaal, en weer door .
Ik kan het prima hebben hoor , ik mag jou best en weet wat mijn tekortkomingen zijn waardoor ik lang kansloos ben geweest.Zou ik ook zeggen als ik 32 ben en 1 kutje heb gezien. Niet tof doen als je niks kan hebben Bertje![]()

Maja gelijk de ware roepen is dan wel beetje " overdreven" dat weet je nl nooit.Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik dat liever zou hebben. Ik ga niet met iemand met de intentie dat het verder niets wordt. Dat niet alles in 1x slaagt is nou eenmaal de realiteit, maar als mannen beginnen over hoeveel met hoeveel dames ze wel niet het bed hebben gedeeld, wekt dat bij mij geen jaloezie op.
Exact, dat is een utopie. Maar meer zie ik dus niet als beter, integendeel.Maja gelijk de ware roepen is dan wel beetje " overdreven" dat weet je nl nooit.
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
Zou ik ook zeggen als ik 32 ben en 1 kutje heb gezien. Niet tof doen als je niks kan hebben Bertje![]()
Het semi koppeltje tegen Bert, cuteeeMaja gelijk de ware roepen is dan wel beetje " overdreven" dat weet je nl nooit.
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

Bert en Robin!
Ahhww thnx

Lobi