Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Wij hebben enkel coördinaten nodig. Beetje speling maakt niet zo uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben enkel coördinaten nodig. Beetje speling maakt niet zo uit.
Smells like victory!
Als er iemand z'n mond moet houden ben jij het wel. Jij durft nog niet eens je kleine teen te posten..
Tijdens wo2 bakte ze toch allemaal uit een pannetje en gasbrander.Lol oma is 78 en is voor het eerst aan het gourmetten.
Ze is van 41 opa van 39 dus ja niet echt bewust meegemaakt denk ikTijdens wo2 bakte ze toch allemaal uit een pannetje en gasbrander.
geen kerst in russia?
Ik heb nu geen vriendin en tijdens een ons ga ik het niet proberen.
Ik heb nu geen vriendin en tijdens een ons ga ik het niet proberen.
Heb je tips en tricks?
Bedankt leerling. Ik vind het legit ook geil.
Genoeg speeksel gebruiken, gewoon accepteren dat je een vies ventje bent en geniet er van. Gebruik je twee handen en duimen om de boel open te houden xxIk heb nu geen vriendin en tijdens een ons ga ik het niet proberen.
Heb je tips en tricks?
@Big Chungus jij nog een witte kerst gehad?Zelfs geen witte kerst in Moskou dit jaar. Komt doordat we 130 rijden op de snelweg en met het vliegtuig op vakantie gaan.
Zo leer je elke dag weer bij, bedankt mannenBedankt leerling. Ik vind het legit ook geil.
Genoeg speeksel gebruiken, gewoon accepteren dat je een vies ventje bent en geniet er van. Gebruik je twee handen en duimen om de boel open te houden xx
@KakelkipjeLiet net per ongeluk een scheet maar gelukkig gaf iedereen de hond de schuld
"Wat een putlucht"
"Kanonnen"
"Kan niet goed zijn"
"Vieze hond "
t kan vriezen 't kan dooien