ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dat ze aan de man is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze aan de man is.
van wie ben jij een kloontje?
Je hebt wel de zelfde stats als Jasper

En dat zeg jij
Dat zeg ik, gamma!
Net gemiddelde ook zeg. Petje af!103km in mijn eentje gefietst vandaag. Proud AF. En ik lig dik vet op schema voor de Rapha 500 challenge. Goaaaaals.
Thaaaaanks

Heb jij wel speciale schoentjes voor de kou?
Gewone schoenen met sokken van merino wol en winddichte overschoenen
. Is prima, aan de warme kant voor vandaag zelfs.Overschoenen bedoelde ik idd. Zonder is wel koud hoorGewone schoenen met sokken van merino wol en winddichte overschoenen. Is prima, aan de warme kant voor vandaag zelfs.

Hebben jullie kids of speel je zekf op de ps4?Alle kerstverplichtingen zijn achter de rug, nu heerlijk op de bank hangen met een dekentje, net stukje top 2000 gekeken. Rust en quality time![]()
Viespeuk
Oké wat is hier vies aan.
Jij speelde vroeger vast ook wel mahjong?Née geen kids, De play station is de afdeling van manlief.
Het enige computerspel wat ik een beetje kan en leuk vind is worms op de pc. Heel ouderwets.
Heeft hij alle legendarische dieren al gekanteld?Née geen kids, De play station is de afdeling van manlief.
Het enige computerspel wat ik een beetje kan en leuk vind is worms op de pc. Heel ouderwets.