AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Goedenavond DBB'ers en ander gespuis,

    Ik heb besloten mij op te geven voor het kansloze tv-programma, dat ik nog nooit heb gezien en waarvan ik het compleet onzinnig vind dat de publieke omroep het uitzendt en ons belastinggeld daarheen gaat, First Dates, aangezien ik niet echt bang ben open te zijn over mijzelf en niet veel te verbergen heb. Ik verwacht natuurlijk wel enige support. De kans dat ik door de selectie heen kom is natuurlijk vrij klein, ondanks dat ik een vrij uitzonderlijk bijzonder persoon ben.

    In de vragenlijst is één van de te beantwoorden vragen: "Hoe lang ben je vrijgezel?". Ik kan natuurlijk heel eerlijk opgeven dat ik nog geen 3 maanden vrijgezel ben, maar een leugentje om eigen bestwil geeft mij wellicht meer kans. Dus als ik (sorry Pat) mijn enige relatie van enkele maanden nou even stiekem verzwijg en opgeef dat ik 32 jaar vrijgezel ben, geeft dit mij wellicht een meer kans door de selectie heen te komen. Bovendien varen dergelijke programma's m.i. bij mensen die iets verzwijgen en niet zo saai als ik normaal ben altijd maar eerlijk zijn.

    Hoe denken jullie hierover?
    Nou, toedels.
    Uhhhhh niet doen gewoon. Dan wordt je publiekelijk bekend als een militair die geen relaties aankan of aandurft.
    Hoe kan jij je baan als militair en humanitaire hulpverlener dan uitoefenen.
     
    Uhhhhh niet doen gewoon. Dan wordt je publiekelijk bekend als een militair die geen relaties aankan of aandurft.
    Hoe kan jij je baan als militair en humanitaire hulpverlener dan uitoefenen.
    Kantoor
     
    Uhhhhh niet doen gewoon. Dan wordt je publiekelijk bekend als een militair die geen relaties aankan of aandurft.
    Hoe kan jij je baan als militair en humanitaire hulpverlener dan uitoefenen.
    Haha, je bent best grappig.
     
    Gaat je werkgever niet moeilijk doen?
    Jawel maar ze zeggen van niet. BB_ is nog naïef.

    Maar als je Defensie ziet als een tussenstop naar beter werk dan maakt het geen donder uit.
    Ze gaan echt niet voor je liggen. Je hebt wel de plicht om het te melden. ;)
     
    Gaat er niet om waar je zit ei. Denk eens iets langer na voordat je wat intoetst.
    Gaat erom wat de leiding en P-dienst ervan vind. Die bepalen uiteindelijk hoe zacht je stoel op kantoor is.
    Oké
     
    Gaat er niet om waar je zit ei. Denk eens iets langer na voordat je wat intoetst.
    Gaat erom wat de leiding en P-dienst ervan vind. Die bepalen uiteindelijk hoe zacht je stoel op kantoor is.
    Lekkere werkgever dan, hij mag prive niet doen wat hij wil en hij wordt onderbetaald.
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Gaat er niet om waar je zit ei. Denk eens iets langer na voordat je wat intoetst.
    Gaat erom wat de leiding en P-dienst ervan vind. Die bepalen uiteindelijk hoe zacht je stoel op kantoor is.
    Je beseft nu toch ook wel dat je onzin uit loopt te kramen. Ik ga mijzelf niet als Marco Kroon gedragen.
    Hoe je humanitair hulpverlener in relatie weet te brengen met het aangaan van een (liefdes)relatie kom ik helemaal met mijn verstand niet bij. Over baanbehoud maak ik mij sowieso geen zorgen, ik weet hoe over mij gedacht wordt. Als ik het op kantoor vertel zit mijn leidinggevende als eerste met een spandoek op de bank. :)
    Mocht dit voor Defensie reden zijn mij te ontslaan, heb ik een mooi verhaal waar de media van zullen smullen, maar zo ver gaat het echt niet komen.
     
    Back
    Naar boven