Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.847
Kniepertjes :heart:
20191228_181923.jpg
20191228_181917.jpg

• #137.858
Je beseft nu toch ook wel dat je onzin uit loopt te kramen. Ik ga mijzelf niet als Marco Kroon gedragen.
Hoe je humanitair hulpverlener in relatie weet te brengen met het aangaan van een (liefdes)relatie kom ik helemaal met mijn verstand niet bij. Over baanbehoud maak ik mij sowieso geen zorgen, ik weet hoe over mij gedacht wordt. Als ik het op kantoor vertel zit mijn leidinggevende als eerste met een spandoek op de bank. :)
Mocht dit voor Defensie reden zijn mij te ontslaan, heb ik een mooi verhaal waar de media van zullen smullen, maar zo ver gaat het echt niet komen.
Ik heb het niet over ontslag gehad. :dunno: Maar als er keuzes gemaakt moet worden bij selectie naar Majoors functie opleidingen MDV of HDV dan kan het meespelen. Ik denk te weten dat ze je hoog hebben zitten gezien je afgelopen bezoeken in Amerika etc.
Maar het zijn juist niet de leidinggevende die je plaatsen, zo bedoelde ik dat.

Maar doe wat je wilt. Ik geef mijn mening en mijn ervaring met de P-dienst en dat is niet enkel 'eigen' ervaring.
Ik zal zeker voor je stemmen als er überhaupt een kijkers stemming is. :thumbs:

• #137.859
Dat klopt, kijk naar Marco Kroon.
Natuurlijk wel een dom voorbeeld ron? dat is gewoon een over agressieve militair. Als dit een politieman of brandweerman etc. Was geweest had het nooit zo bijzonder geweest. Maar meneer heeft/had een hoge functie dus word alles breed uitgemeten.

Bert is niet bekend om zijn functie. Dus zal er nooit een drama om gemaakt worden.

• #137.860
Natuurlijk wel een dom voorbeeld ron? dat is gewoon een over agressieve militair. Als dit een politieman of brandweerman etc. Was geweest had het nooit zo bijzonder geweest. Maar meneer heeft/had een hoge functie dus word alles breed uitgemeten.

Bert is niet bekend om zijn functie. Dus zal er nooit een drama om gemaakt worden.
Eens het vergelijk is niet te maken. Maar de sancties zijn hetzelfde. Niet je functie krijgen die je graag wilt etc.
Het is nog steeds een elite club die bepaalt hoe, waar en door wie bepaalde functies bekleed worden.
Soms moet je dan wat terughoudend zijn in het uiten van "ik heb ook nog een privé leven".

Maar laten we deze discussie stoppen er is al zat over gezegd.
@Bert go for it kerel, doe wat je wilt doen. :thumbs:

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven