- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon vragen lol. Maar jij houd hem eerst even. Komt door je gedrag meneertje.
Nou, als je belooft niet meer te zeuren vandaag...
Dat idee had ik ook, maar toen @LM tipte ben ik toch eens gaan kijken. Ik dacht dat het het zoveelste sensatiegerichte programma was waarin bewust à la Temptation Island de grootste pannenkoeken geselecteerd worden om zich belachelijk te maken op tv.Ik moet al mijn vooroordelen terughalen. Ik heb een stukje gekeken en het is inderdaad prima neergezet.
Ik kijk dit soort programma nooit en ging ervan uit dat je naakt in een koker kwam te staan.
@Bert wens je veel geluk en fun toe als je wordt toegelaten en ga dan zelfs kijken.
Moet je wel ff de uitzend datum doorgeven hier of in je eigen topic.
Dacht ik dus ook. En daarbij de gedachte dat ze je dat niet in dank afnemen. Zat er dus flink naast.Dat idee had ik ook, maar toen @LM tipte ben ik toch eens gaan kijken. Ik dacht dat het het zoveelste sensatiegerichte programma was waarin bewust à la Temptation Island de grootste pannenkoeken geselecteerd worden om zich belachelijk te maken op tv.
defensie is blind voor wat die leugenaar allemaal uitvreetNatuurlijk wel een dom voorbeeld ron? dat is gewoon een over agressieve militair. Als dit een politieman of brandweerman etc. Was geweest had het nooit zo bijzonder geweest. Maar meneer heeft/had een hoge functie dus word alles breed uitgemeten.
Bert is niet bekend om zijn functie. Dus zal er nooit een drama om gemaakt worden.
Maar goed dat jij niet echt in het leger heb gezeten, gevalletje eerst schieten en dan denkenIk moet al mijn vooroordelen terughalen. Ik heb een stukje gekeken en het is inderdaad prima neergezet.
Ik kijk dit soort programma nooit en ging ervan uit dat je naakt in een koker kwam te staan.
@Bert wens je veel geluk en fun toe als je wordt toegelaten en ga dan zelfs kijken.
Moet je wel ff de uitzend datum doorgeven hier of in je eigen topic.
Dankje wel heTemptation Island de grootste pannenkoeken geselecteerd

Yep en ben nog steeds in dienst van Defensie.Maar goed dat jij niet echt in het leger heb gezeten, gevalletje eerst schieten en dan denken
Gewoon om mensen zoals jij hun vrijheid van meningsuiting te blijven verdedigen.Ja ben ik echt blij mee, bij welke grens sta je te verdedigen?Yep en ben nog steeds in dienst van Defensie.Gewoon om mensen zoals jij hun vrijheid van meningsuiting te blijven verdedigen.
even kijken wanneer ze een dwerg gecast hebben
Vandaag de dag is het verdedigen van vrijheid van meningsuiting niet meer grensgebonden.Ja ben ik echt blij mee, bij welke grens sta je te verdedigen?
Nice, wanneer vallen jullie Brussel binnen?Yep en ben nog steeds in dienst van Defensie.Gewoon om mensen zoals jij hun vrijheid van meningsuiting te blijven verdedigen.
Wordt eens wakker in 2019, er zijn geen harde grenzen meer.Ja ben ik echt blij mee, bij welke grens sta je te verdedigen?

Nou hoeveel % van de uitzendingen heeft echt nog met Nederlandse vrijheid te maken?Wordt eens wakker in 2019, er zijn geen harde grenzen meer.
En verdedigen gaat op vele verschillende manieren.
En waar geschoten wordt vallen weleens burger slachtoffers.![]()
Stel jezelf eens de vraag wat het resultaat zou zijn als wij als westerse wereld onze kop in het zand zouden steken voor internationale conflicten.Nou hoeveel % van de uitzendingen heeft echt nog met Nederlandse vrijheid te maken?
Alle, omdat we verenigd zijn in samenwerkingsverbanden komen dreigementen ook onze kant op.Nou hoeveel % van de uitzendingen heeft echt nog met Nederlandse vrijheid te maken?
100Nou hoeveel % van de uitzendingen heeft echt nog met Nederlandse vrijheid te maken?
Ehh, door Westers handelen is het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika 1 grote clusterfuck geworden.Stel jezelf eens de vraag wat het resultaat zou zijn als wij als westerse wereld onze kop in het zand zouden steken voor internationale conflicten.
Om je op weg te helpen:
Hoeveel meer aanslagen zouden er in Europa gepleegd zijn?
Hoeveel meer vluchtelingen zouden wij in Europa hebben moeten opvangen?
Hoe groot zou het gedachtengoed van terroristische organisatisch in Europa geworden zijn?