XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.881
Hoe kom ik van een banner af?

• #137.884
Ik moet al mijn vooroordelen terughalen. Ik heb een stukje gekeken en het is inderdaad prima neergezet.
Ik kijk dit soort programma nooit en ging ervan uit dat je naakt in een koker kwam te staan.

@Bert wens je veel geluk en fun toe als je wordt toegelaten en ga dan zelfs kijken.
Moet je wel ff de uitzend datum doorgeven hier of in je eigen topic.
Dat idee had ik ook, maar toen @LM tipte ben ik toch eens gaan kijken. Ik dacht dat het het zoveelste sensatiegerichte programma was waarin bewust à la Temptation Island de grootste pannenkoeken geselecteerd worden om zich belachelijk te maken op tv.

• #137.885
Dat idee had ik ook, maar toen @LM tipte ben ik toch eens gaan kijken. Ik dacht dat het het zoveelste sensatiegerichte programma was waarin bewust à la Temptation Island de grootste pannenkoeken geselecteerd worden om zich belachelijk te maken op tv.
Dacht ik dus ook. En daarbij de gedachte dat ze je dat niet in dank afnemen. Zat er dus flink naast.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #137.886
Natuurlijk wel een dom voorbeeld ron? dat is gewoon een over agressieve militair. Als dit een politieman of brandweerman etc. Was geweest had het nooit zo bijzonder geweest. Maar meneer heeft/had een hoge functie dus word alles breed uitgemeten.

Bert is niet bekend om zijn functie. Dus zal er nooit een drama om gemaakt worden.
defensie is blind voor wat die leugenaar allemaal uitvreet

• #137.887
Ik moet al mijn vooroordelen terughalen. Ik heb een stukje gekeken en het is inderdaad prima neergezet.
Ik kijk dit soort programma nooit en ging ervan uit dat je naakt in een koker kwam te staan.

@Bert wens je veel geluk en fun toe als je wordt toegelaten en ga dan zelfs kijken.
Moet je wel ff de uitzend datum doorgeven hier of in je eigen topic.
Maar goed dat jij niet echt in het leger heb gezeten, gevalletje eerst schieten en dan denken

• #137.895
  • #137.896
Wordt eens wakker in 2019, er zijn geen harde grenzen meer.
En verdedigen gaat op vele verschillende manieren.
En waar geschoten wordt vallen weleens burger slachtoffers. :D
Nou hoeveel % van de uitzendingen heeft echt nog met Nederlandse vrijheid te maken?

• #137.897
Nou hoeveel % van de uitzendingen heeft echt nog met Nederlandse vrijheid te maken?
Stel jezelf eens de vraag wat het resultaat zou zijn als wij als westerse wereld onze kop in het zand zouden steken voor internationale conflicten.
Om je op weg te helpen:
Hoeveel meer aanslagen zouden er in Europa gepleegd zijn?
Hoeveel meer vluchtelingen zouden wij in Europa hebben moeten opvangen?
Hoe groot zou het gedachtengoed van terroristische organisatisch in Europa geworden zijn?

• Like
Waarderingen: LM
  • #137.898
Alle, omdat we verenigd zijn in samenwerkingsverbanden komen dreigementen ook onze kant op.
Hadden we directe betrokkenheid met Iran, nope. Maar USA vroeg onze steun vanuit de verdediging van resoluties door de VN uitgegeven.
En vanuit die druk is Nederland betrokken geraakt.
Met Sarajevo was het eigenlijk hetzelfde maar dan vanuit de WEU en het feit dat het gevecht in de achtertuin bevond.
Afghanistan is vanuit humanitair oogpunt ontstaan. Eerst de vijand eruit en dan wederopbouw starten. Dat laatste is aardig gelukt maar na terugtrekken van de troepen door de Amerikaan weer naar de klote geholpen.
En dan nog de diverse VN steun in alle landen. De verdediging van de koopvaardij en de dagelijkse veiligheidseenheden die over de Nederlandse wegen rijden.

• #137.900
Stel jezelf eens de vraag wat het resultaat zou zijn als wij als westerse wereld onze kop in het zand zouden steken voor internationale conflicten.
Om je op weg te helpen:
Hoeveel meer aanslagen zouden er in Europa gepleegd zijn?
Hoeveel meer vluchtelingen zouden wij in Europa hebben moeten opvangen?
Hoe groot zou het gedachtengoed van terroristische organisatisch in Europa geworden zijn?
Ehh, door Westers handelen is het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika 1 grote clusterfuck geworden.

Zonder Westerse bemoeienis hadden we nu geen vluchtelingenstroom gehad en waren shitholes zoals Irak, Libië en Algerije gewoon nogsteeds relatief stabiele shitholes.

IS zou tevens nooit zijn ontstaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven